IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The presumptions of high-quality collaboration between students and university professors

Pretpostavke kvalitetne saradnje studenata i univerzitetskih nastavnika

Thumbnail
2014
conv_624.pdf (3.048Mb)
Autori
Kopas-Vukašinović, Emina
Lazarević, Emilija
article (publishedVersion)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
This paper examines the presumptions of high-quality collaboration between students and university professors. The aim of the research was to establish how the students evaluate the quality of this collaboration in the context of the student - university professor relationship and further on in the context of organization of teaching activities. By using descriptive research method and the content analysis procedure, the opinions which were brought out by the students during the organized questioning in a focus group have been systemized. The results of this research confirm the fact that the students without a doubt recognize and determine the quality of university professors’ work, and that their opinions are in concordance with the opinions of the renowned contemporary pedagogues.
U radu se razmatraju pretpostavke kvalitetne saradnje studenata i univerzitetskih nastavnika. Cilj istraživanja je bio da se utvrdi kako studenti određuju kvalitet ove saradnje, u kontekstu odnosa student - univerzitetski nastavnik, zatim u kontekstu organizacije nastavnih aktivnosti. Deskriptivnom istraživačkom metodom i postupkom analize sadržaja, sistematizovani su stavovi koje su studenti izneli tokom organizovanog ispitivanja u fokus grupi. Rezultati ovog istraživanja potvrđuju da studenti jasno prepoznaju i određuju kvalitet rada univerzitetskih nastavnika, te da su njihovi stavovi usaglašeni sa stavovima istaknutih savremenih pedagoga.
Ključne reči:
the quality of collaboration between university professors and students / organization of teaching activities / students’ accomplishments / managing the process of learning / kvalitet saradnje univerzitetskih nastavnika i studenata / organizacija nastavnih aktivnosti / postignuća studenata / upravljanje procesom učenja
Izvor:
Uzdanica (Jagodina), 2014, 11, 2, 91-99
Izdavač:
  • Univerzitet u Kragujevcu - Fakultet pedagoških nauka, Kragujevac
Finansiranje / projekti:
  • info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// (RS-179034)
  • info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// (RS-47008)

ISSN: 1451-673X

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/241
Kolekcije
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institucija/grupa
IPI

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumInstitucije/grupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB