info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//"

Link to this page

info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//"

Authors

Publications

Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi

Lalić-Vučetić, Nataša; Gundogan, Dragana

(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)

TY  - CONF
AU  - Lalić-Vučetić, Nataša
AU  - Gundogan, Dragana
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/916
AB  - Kvalitativna istraživanja se opažaju kao proces u kojem se stvarnost, značenja i
znanja aktivno dekonstruišu i rekonstruišu (Holstein & Gubrium, 1997: 142). Fokusiraju se na
interakciji, razumevanju i refleksivnosti svih aktera u istraživačkom procesu (Ševkušić, 2011:
11). Prikuljanje podataka se odvija u konkretnom, svakodnevnom okruženju i posebna pažnja
se posvećuje osobinama, iskustvima i uverenjima pojedinaca koji se posmatraju kao aktivna
bića (Stojnov, 2005: 278; Ševkušić, 2011; Pavlović, Džinović i Milošević, 2006). Podaci dobijeni
kvalitativnim perspektivama daju uvid u unutrašnji svet emocija, motiva, ličnih iskustava i
očekivanja (Arnould & Wallendorf, 1994: 485). Imajući u vidu navedene prednosti kvalitativnih
istraživanja, cilj je bio da se analiziraju narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u
nastavi. Na taj način, prikupljeni narativi su omogućili dublje razumevanje konteksta u kojem
nastavnici kao refleksivni praktičari promišljaju i menjaju svoju nastavnu praksu.
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
PB  - Beograd : Institut za psihologiju
C3  - Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi
T1  - Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi
EP  - 116
SP  - 112
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916
ER  - 
@conference{
author = "Lalić-Vučetić, Nataša and Gundogan, Dragana",
year = "2018",
abstract = "Kvalitativna istraživanja se opažaju kao proces u kojem se stvarnost, značenja i
znanja aktivno dekonstruišu i rekonstruišu (Holstein & Gubrium, 1997: 142). Fokusiraju se na
interakciji, razumevanju i refleksivnosti svih aktera u istraživačkom procesu (Ševkušić, 2011:
11). Prikuljanje podataka se odvija u konkretnom, svakodnevnom okruženju i posebna pažnja
se posvećuje osobinama, iskustvima i uverenjima pojedinaca koji se posmatraju kao aktivna
bića (Stojnov, 2005: 278; Ševkušić, 2011; Pavlović, Džinović i Milošević, 2006). Podaci dobijeni
kvalitativnim perspektivama daju uvid u unutrašnji svet emocija, motiva, ličnih iskustava i
očekivanja (Arnould & Wallendorf, 1994: 485). Imajući u vidu navedene prednosti kvalitativnih
istraživanja, cilj je bio da se analiziraju narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u
nastavi. Na taj način, prikupljeni narativi su omogućili dublje razumevanje konteksta u kojem
nastavnici kao refleksivni praktičari promišljaju i menjaju svoju nastavnu praksu.",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju",
journal = "Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi",
title = "Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi",
pages = "116-112",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916"
}
Lalić-Vučetić, N.,& Gundogan, D.. (2018). Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi. in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 112-116.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916
Lalić-Vučetić N, Gundogan D. Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi. in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi. 2018;:112-116.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916 .
Lalić-Vučetić, Nataša, Gundogan, Dragana, "Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi" in Kvalitativna istraživanja u društvenim naukama: od ličnog iskustva do socijalnih praksi (2018):112-116,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_916 .