Бањац, Соња

Link to this page

Authority KeyName Variants
be251f8f-622c-42f0-bf0b-12fc6167ebc6
  • Бањац, Соња (1)
Projects

Author's Bibliography

Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе

Mалинић, Душица; Бањац, Соња; Шијаковић, Тања

(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)

TY  - CHAP
AU  - Mалинић, Душица
AU  - Бањац, Соња
AU  - Шијаковић, Тања
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/454
AB  - Полазећи од тога да је стручно усавршавање наставника значајан фактор
унапређивања квалитета рада школе, у тексту је представљен Инструмент
за планирање стручног усавршавања наставника који школи може да
омогући прикупљање релевантних информација неопходних за планирање 
овог процеса. Предност овог инструмента јесте у томе што се његовом
применом може стећи бољи увид у актуелне потребе наставника у домену
стручног усавршавања. Прецизније, задавањем наведеног упитника школа
може да обезбеди прикупљање информација о томе: (а) како наставници
индивидуално планирају стручно усавршавање, а како виде да се процес
планирања стручног усавршавања одвија на нивоу школе; (б) колико
различити облици стручног усавршавања доприносе променама у наставној
пракси и (в) у којим областима рада наставника постоји потреба за даљим
унапређивањем професионалних компeтенција. Прикупљени подаци
омогућавају управи школе мапирање главних токова у којима стручно
усавршавање треба да се одвија у планираном периоду, сагледавање
проблема у планирању овог процеса, као и разумевање доприноса појединих облика стручног усавршавања променама у наставној пракси.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Истраживања у школи
T1  - Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе
EP  - 104
SP  - 82
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454
ER  - 
@inbook{
author = "Mалинић, Душица and Бањац, Соња and Шијаковић, Тања",
year = "2018",
abstract = "Полазећи од тога да је стручно усавршавање наставника значајан фактор
унапређивања квалитета рада школе, у тексту је представљен Инструмент
за планирање стручног усавршавања наставника који школи може да
омогући прикупљање релевантних информација неопходних за планирање 
овог процеса. Предност овог инструмента јесте у томе што се његовом
применом може стећи бољи увид у актуелне потребе наставника у домену
стручног усавршавања. Прецизније, задавањем наведеног упитника школа
може да обезбеди прикупљање информација о томе: (а) како наставници
индивидуално планирају стручно усавршавање, а како виде да се процес
планирања стручног усавршавања одвија на нивоу школе; (б) колико
различити облици стручног усавршавања доприносе променама у наставној
пракси и (в) у којим областима рада наставника постоји потреба за даљим
унапређивањем професионалних компeтенција. Прикупљени подаци
омогућавају управи школе мапирање главних токова у којима стручно
усавршавање треба да се одвија у планираном периоду, сагледавање
проблема у планирању овог процеса, као и разумевање доприноса појединих облика стручног усавршавања променама у наставној пракси.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Истраживања у школи",
booktitle = "Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе",
pages = "104-82",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454"
}
Mалинић, Д., Бањац, С.,& Шијаковић, Т.. (2018). Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе. in Истраживања у школи
Београд : Институт за педагошка истраживања., 82-104.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454
Mалинић Д, Бањац С, Шијаковић Т. Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе. in Истраживања у школи. 2018;:82-104.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454 .
Mалинић, Душица, Бањац, Соња, Шијаковић, Тања, "Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе" in Истраживања у школи (2018):82-104,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454 .