Станковић, Дејан

Link to this page

Authority KeyName Variants
9a3130f0-233c-42d9-8129-ab575be1ebb5
  • Станковић, Дејан (2)
Projects

Author's Bibliography

Педагошки приступ Тролист : подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу

Шефер, Јасмина; Станковић, Дејан; Ђерић, Ивана; Џиновић, Владимир

(Београд : Завод за унапређивање образовања и васпитања, 2015)

TY  - BOOK
AU  - Шефер, Јасмина
AU  - Станковић, Дејан
AU  - Ђерић, Ивана
AU  - Џиновић, Владимир
PY  - 2015
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/612
AB  - Овај приручник представља освежење у новијој педагошкој литератури
и вешто посредује између научних теорија, истраживања, наставног
програма и школске праксе. Користан је ослонац свакој школи која
има намеру да мења, иновира и унапређује различите аспекте свога
рада. Педагошки приступ Тролист фокусиран је не само на наставу
и ваннаставне активности, већ и на друге сегменте рада школе. На
тај начин школа је обухваћена као систем у коме настава заузима
централно место, али у коме остали аспекти школског живота нису
запостављени.
др Душица Малинић,
Институт за педагошка истраживања
PB  - Београд : Завод за унапређивање образовања и васпитања
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T1  - Педагошки приступ Тролист : подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_612
ER  - 
@book{
author = "Шефер, Јасмина and Станковић, Дејан and Ђерић, Ивана and Џиновић, Владимир",
year = "2015",
abstract = "Овај приручник представља освежење у новијој педагошкој литератури
и вешто посредује између научних теорија, истраживања, наставног
програма и школске праксе. Користан је ослонац свакој школи која
има намеру да мења, иновира и унапређује различите аспекте свога
рада. Педагошки приступ Тролист фокусиран је не само на наставу
и ваннаставне активности, већ и на друге сегменте рада школе. На
тај начин школа је обухваћена као систем у коме настава заузима
централно место, али у коме остали аспекти школског живота нису
запостављени.
др Душица Малинић,
Институт за педагошка истраживања",
publisher = "Београд : Завод за унапређивање образовања и васпитања, Београд : Институт за педагошка истраживања",
title = "Педагошки приступ Тролист : подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_612"
}
Шефер, Ј., Станковић, Д., Ђерић, И.,& Џиновић, В.. (2015). Педагошки приступ Тролист : подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу. 
Београд : Завод за унапређивање образовања и васпитања..
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_612
Шефер Ј, Станковић Д, Ђерић И, Џиновић В. Педагошки приступ Тролист : подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу. 2015;.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_612 .
Шефер, Јасмина, Станковић, Дејан, Ђерић, Ивана, Џиновић, Владимир, "Педагошки приступ Тролист : подстицај за сарадњу, стваралаштво и иницијативу" (2015),
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_612 .

Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови

Теодоровић, Јелена; Станковић, Дејан

(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)

TY  - CHAP
AU  - Теодоровић, Јелена
AU  - Станковић, Дејан
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/756
AB  - У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју
наставника и школској клими неопходној за подржавање и
подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници-
јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори
Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим
факторима за реализацију школских реформи и подстицање
промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу
школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава
нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо
променама у самој школи.
AB  - The second section is focused on teachers‟ professional
development and school climate, necessary for promotion and
encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative
behavior. In the first chapter the most important factors for the school
reform and change encouragement in school system are discussed by
Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school
based factors as the most important for students‟ achievement, which
supports our idea that changing process should start from school.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови
EP  - 79
IS  - 2
SP  - 57
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756
ER  - 
@inbook{
author = "Теодоровић, Јелена and Станковић, Дејан",
year = "2012",
abstract = "У другом делу књиге фокус је на професионалном развоју
наставника и школској клими неопходној за подржавање и
подстицање креативности наставника, њихове сарадње и иници-
јативног понашања. У првом поглављу овог дела књиге аутори
Дејан Станковић и Јелена Теодоровић дискутују о најважнијим
факторима за реализацију школских реформи и подстицање
промена у школском систему. Они истичу факторе на нивоу
школе као најважније за постигнуће ученика, што подржава
нашу идеју да процес мењања образовања започнемо управо
променама у самој школи., The second section is focused on teachers‟ professional
development and school climate, necessary for promotion and
encouragement of teacher‟s creativity, cooperation and initiative
behavior. In the first chapter the most important factors for the school
reform and change encouragement in school system are discussed by
Dejan Stanković and Jelena Todorović. They stressed the school
based factors as the most important for students‟ achievement, which
supports our idea that changing process should start from school.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови",
pages = "79-57",
number = "2",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756"
}
Теодоровић, Ј.,& Станковић, Д.. (2012). Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 57-79.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756
Теодоровић Ј, Станковић Д. Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):57-79.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756 .
Теодоровић, Јелена, Станковић, Дејан, "Од образовних политика до развоја школа: основне поставке и савремени трендови" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):57-79,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_756 .