Ранђеловић, Бранислав

Link to this page

Authority KeyName Variants
4529e32e-eeb3-418e-84ae-a6540e20bdf1
  • Ранђеловић, Бранислав (1)
Projects

Author's Bibliography

Timss истраживања у Републици Србији – перспектива креатора образовних политика

Чапрић, Гордана; Ђукић, Данијела; Ранђеловић, Бранислав

(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)

TY  - CONF
AU  - Чапрић, Гордана
AU  - Ђукић, Данијела
AU  - Ранђеловић, Бранислав
PY  - 2021
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/526
AB  - Почевши од 2000. године, све већи број земаља у свету редовно учествује
у међународним испитивањима постигнућа ученика. Ове компаративне
студије помажу да се утврди шта ученик зна, може и уме на одређеном узрасту,
радећи задатке у оквиру одређених предметних области. Информација
о постигнућима ученика се добија емпиријским путем, тестирањем на
релевантном националном узорку ученика у различитим образовним
системима.
Основни циљ ових компаративних истраживања јесте да се крeaтoримa
oбрaзoвних пoлитикa и практичарима обезбеде релевантне информације
о ефикасности и делотворности образовних система и пракси. То је могуће
јер таква истраживања омогућавају да се сагледа сложен однос између
резултата које остварују ученици и наставних планова и програма, школских и
породичних услова и ставова ученика. На основу резултата из међународног
извештаја, а касније и продубљених националних извештаја, креатори
образовних политика могу да изведу закључке о последицама спровођења
одређених пракси и политика, преиспитају постојеће претпоставке уграђене
у њихове образовне системе и размотре могућност ефективних образовних
концепата који нису коришћени у њиховим земљама.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
C3  - TIMSS2019 : резултати и импликације
T1  - Timss истраживања у Републици Србији – перспектива креатора образовних политика
EP  - 13
SP  - 12
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_526
ER  - 
@conference{
author = "Чапрић, Гордана and Ђукић, Данијела and Ранђеловић, Бранислав",
year = "2021",
abstract = "Почевши од 2000. године, све већи број земаља у свету редовно учествује
у међународним испитивањима постигнућа ученика. Ове компаративне
студије помажу да се утврди шта ученик зна, може и уме на одређеном узрасту,
радећи задатке у оквиру одређених предметних области. Информација
о постигнућима ученика се добија емпиријским путем, тестирањем на
релевантном националном узорку ученика у различитим образовним
системима.
Основни циљ ових компаративних истраживања јесте да се крeaтoримa
oбрaзoвних пoлитикa и практичарима обезбеде релевантне информације
о ефикасности и делотворности образовних система и пракси. То је могуће
јер таква истраживања омогућавају да се сагледа сложен однос између
резултата које остварују ученици и наставних планова и програма, школских и
породичних услова и ставова ученика. На основу резултата из међународног
извештаја, а касније и продубљених националних извештаја, креатори
образовних политика могу да изведу закључке о последицама спровођења
одређених пракси и политика, преиспитају постојеће претпоставке уграђене
у њихове образовне системе и размотре могућност ефективних образовних
концепата који нису коришћени у њиховим земљама.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "TIMSS2019 : резултати и импликације",
title = "Timss истраживања у Републици Србији – перспектива креатора образовних политика",
pages = "13-12",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_526"
}
Чапрић, Г., Ђукић, Д.,& Ранђеловић, Б.. (2021). Timss истраживања у Републици Србији – перспектива креатора образовних политика. in TIMSS2019 : резултати и импликације
Београд : Институт за педагошка истраживања., 12-13.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_526
Чапрић Г, Ђукић Д, Ранђеловић Б. Timss истраживања у Републици Србији – перспектива креатора образовних политика. in TIMSS2019 : резултати и импликације. 2021;:12-13.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_526 .
Чапрић, Гордана, Ђукић, Данијела, Ранђеловић, Бранислав, "Timss истраживања у Републици Србији – перспектива креатора образовних политика" in TIMSS2019 : резултати и импликације (2021):12-13,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_526 .