IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
IPIR je digitalni repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja. IPIR omogućava otvoreni pristup publikacijama, kao i ostalim rezultatima nastalim u okviru projekata koje se izvode na Institutu za pedagoška istraživanja.
Softverska platforma repozitorijuma prilagođena je savremenim standardima koji se primenjuju u diseminaciji naučnih publikacija i kompatibilna je sa međunarodnom infrastrukturom u ovoj oblasti.
Eksterna aplikacija Autori, projekti, publikacije (APP) omogućava pregled i pretraživanje podataka o autorima i projektima, prenos metapodataka u druge sisteme, integraciju sa servisom Altmetric i prikaz podataka o citiranosti u indeksnim bazama podataka Dimensions , Scopus i Web of Science.
Institucije/grupe
Izaberite instituciju/grupu
Najnovije
-
Exploring adults’ mediation in collaborative problem solving among adolescents
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Bullying victimization experiences among Belgrade high school students
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Early development of body parts vocabulary in Serbian: parent report data
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Reflective practice in early childhood care and education learning communities: the most significant change stories
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Validation of the achievement emotions questionnaire in mathematics among high school students
(XXX scientific conference: Empirical studies in psychology, 2024) -
Перспектива родитеља у евалуацији инвентара за процену комуникацијског развоја деце / Parents’ perspective in the evaluation of a parental report inventory for the assessment of child communication development
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Остваривање пријатељских односа међу вршњацима у основној школи / Establishing friendly relations with primary school peers
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
The pedagogy of handwriting in english language teaching: a comprehensive analysis of resources and challenges in serbia’s elementary schools
(Belgrade : English Department, Faculty of Philology, University of Belgrade, 2023) -
The most significant learning stories: TIMSS assessment items as a prompt for professional learning
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Motivating Students to Learn is a Creative Act: A Qualitative Study on Teachers’ Beliefs / Uvjerenja učitelja o motivaciji učenika za učenje: kvalitativna studija
(Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 2023) -
Комуникација између родитеља и васпитача за време ванредног стања током пандемије COVID-19: Повезаност са ангажовањем родитеља у развојноподстицајним активностима / Preschool teacher-parent communication during COVID-19 pandemic lockdown: Relation to the parental engagement at home
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Тестирање разумевања прочитаног у дигиталном окружењу (digitalpirls 2021): поглед у будућност за Србију
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Мотивисаност ученика да читају и осећај припадности школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Grupni oblik rada u inkluzivnoj nastavnoj praksi / Group form of work in inclusive teaching practice
(Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2023) -
How may applying computational thinking contribute to developing mathematical thinking
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Student motivation in a cooperative learning context
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Fostering twenty-first century digital skills by the means of educational platforms in the times of COVID-19
(Routledge : Taylor & Francis, 2023) -
Through an atmosphere of fairness to safer schools
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)