IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
IPIR je digitalni repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja. IPIR omogućava otvoreni pristup publikacijama, kao i ostalim rezultatima nastalim u okviru projekata koje se izvode na Institutu za pedagoška istraživanja.
Softverska platforma repozitorijuma prilagođena je savremenim standardima koji se primenjuju u diseminaciji naučnih publikacija i kompatibilna je sa međunarodnom infrastrukturom u ovoj oblasti.
Eksterna aplikacija Autori, projekti, publikacije (APP) omogućava pregled i pretraživanje podataka o autorima i projektima, prenos metapodataka u druge sisteme, integraciju sa servisom Altmetric i prikaz podataka o citiranosti u indeksnim bazama podataka Dimensions , Scopus i Web of Science.
Institucije/grupe
Izaberite instituciju/grupu
Najnovije
-
Review of the scientific monograph PEER ACCEPTANCE IN INCLUSIVE EDUCATION
(Stip, Republic of Macedonia: “Goce Delcev” University, Faculty of Educational Sciences, 21-06-2023) -
The nexus of nationalism and egalitarianism in populist narratives and value orientations in Serbia in the 21st century
(Jagiellonian University Press, 2023) -
Motivating Students to Learn is a Creative Act: A Qualitative Study on Teachers’ Beliefs / Uvjerenja učitelja o motivaciji učenika za učenje: kvalitativna studija
(Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 2023) -
Grupni oblik rada u inkluzivnoj nastavnoj praksi / Group form of work in inclusive teaching practice
(Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2023) -
Моделовање односа између трансформационог лидерства, академског оптимизма наставника и ангажовања наставника: докази из српског школског система / Modeling the relationships between transformational leadership, teacher academic optimism, and teacher engagement: Evidence from the Serbian school context
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању” / Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Towards a more equitable education: from research to change
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
The importance of sociodemographic characteristics for the development of environmental literacy
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Teachers’ perspectives on challenges in inclusive education – a research overview
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Introduction
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
How may applying computational thinking contribute to developing mathematical thinking
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Through an atmosphere of fairness to safer schools
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Learning and teaching mathematics / Učenje in poučevanje matematike
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства, 2023) -
Перспектива родитеља у евалуацији инвентара за процену комуникацијског развоја деце / Parents’ perspective in the evaluation of a parental report inventory for the assessment of child communication development
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Fostering twenty-first century digital skills by the means of educational platforms in the times of COVID-19
(Routledge : Taylor & Francis, 2023) -
Задовољство послом у популацији наставника током првог таласа пандемије КОВИД 19 / Zadovoljstvo poslom u populaciji nastavnika tokom prvog talasa pandemije KOVID 19
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Карактеристике игровних интеракција близанаца са поремећајем из спектра аутизма / Characteristics of play interaction in twins with autism spectrum disorder
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Bridging the Gap: The Affective Dimension of Learning Outcomes in Environmental Primary and Secondary Education
(SustainabilitySustainability, 2023)