IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
IPIR је дигитални репозиторијум Института за педагошка истраживања. IPIR омогућава отворени приступ публикацијама, као и осталим резултатима насталим у оквиру пројеката које се изводе на Институту за педагошка истраживања.
Софтверска платформа репозиторијума прилагођена је савременим стандардима који се примењују у дисеминацији научних публикација и компатибилна је са међународном инфраструктуром у овој области.
Екстерна апликација Аутори, пројекти, публикације (APP) омогућава преглед и претраживање података о ауторима и пројектима, пренос метаподатака у друге системе, интеграцију са сервисом Altmetric и приказ података о цитираности у индексним базама података Dimensions , Scopus и Web of Science .
Институције/групе
Изаберите институцију/групу
Најновије
-
Teachers’ coping strategies regarding the pandemic: Connections with fear of covid-19 and teachers’ mental wellbeing
(Niš : Faculty of Philosophy, University of Niš, 2022) -
Grupni oblik nastavnog rada u uslovima pandemije COVID-19
(Beograd : Filozofski fakultet, Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd : Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Saradnja u nastavi i učenju : put od konstruktivističke utopije do generatora uspešne prakse i nazad
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022) -
Pretpostavke uvažavanja različitosti u školskom okruženju: identifikacija ključnih konstrukata
(Beograd : Društvo defektologa Srbije, 2022) -
Problematic social media use in the covid-19 era: the role of personality and trait emotional intelligence
(Niš : Faculty of Philosophy, University of Niš, 2022) -
Препятствия в социальной среде при реализации потенциала детей с нарушениями в развитии / Препреке у социјалном окружењу за остваривање потенцијала деце са тешкоћама у развоју
(Москва : Российский университет дружбы народов, 2022) -
Students’ sel skills, disciplinary practices and bulliyng: relevance for positive youth development
(Belgrade : Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2022) -
Scaffolding the Learning in Rural and Urban Schools: Similarities and Differences
(Springer Nature, 2022) -
What Kind of E-assessment Feedback Is Important to Students? An Empirical Study
(Springer International Publishing, 2022) -
Intellectual Capital and Collaborative Professionalism in Education – Case Studies of Some European Countries
(Routledge : Taylor and Francis, 2022) -
Emergent literacy practices and policies in the systems with transparent orthography
(Belgrade : Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2022) -
Usage of collaborative and reflexive technique in ecec teachers - horizontal learning in Serbia
(Belgrade : Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2022) -
Attitudes of Belgrade high school students about gender equality / Отношение старшеклассников Белграда к гендерному равенству
(Россия : Забайкальский государственный университет, Россия : Медицинский университет Семей, 2022) -
Iskustva roditelja o učenju i nastavi na daljinu
(Beograd : Društvo psihologa Srbije, 2022) -
Where did the high schoolers found support for learning during the pandemic?
(Beograd : Filozofski fakultet, 2022) -
Nastavne prakse koje promovišu socijalnoemocionalno učenje: korišćenje u uslovima pandemijskog obrazovanja
(Beograd : Filozofski fakultet, Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd : Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Possibilities of applying online learning tools in the educational process / Mogućnosti primene onlajn alata za učenje u obrazovnovaspitnom procesu
(Prizren : Učiteljski fakultet, 2022) -
Growing Infantilism in Modern Adolescents and Young People: Symptoms and Causes / Прогрессирующий инфантилизм у современных подростков и молодежи: симптомы и причины
(Moscow : Peoples’ Friendship University of Russia, 2022)