IPIR: Recent submissions
Prikaz rezultata 21-40 od 1077
-
School engagement of high school students : Gender and age differences
(Beograd : Filozofski fakultet, 2023) -
Kulturalne kompetencije u obrazovno-vaspitnoj praksi: samoprocena nastavnika srednjih škola
(Beograd : Filozofski fakultet, Institut za pedagogiju i andragogiju, 2023) -
Интернет као ресурс у сарадничком решавању проблема: приказ тренинга / Internet kao resurs u saradničkom rešavanju problema: prikaz treninga
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Карактеристике кућног окружења и развој читалачких компетенција: кластер анализа података из студије PIRLS 2021
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Intercultural sensitivity of primary and secondary school students in Belgrade : Gender and age specificities
(Beograd : Filozofski fakultet, 2023) -
Повезаност стручног усавршавања учитеља са применом индивидуалног приступа у настави читања
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Razumevanje procesa rezilijentnosti iz ugla multisistemskog modela
(Beograd : Društvo defektologa Srbije, 2023) -
Thematic Working Group 4 - Fostering self-regulatory skills in learners in digital learning environments
(Moving forward to new educational realities in the digital era: Report of EDUsummIT 2023, 2023) -
Scaffolding peer collaborative problem solving: a qualitative systematic review
(Niš : Faculty of Philosophy, 2023) -
The application of sociometric techniques in research on peer relations in inclusive education
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Сарадњом до бољег решења, а вежбом до успешне сарадње: PEER тренинг за подстицање вештина колаборативног решавања проблема у средњошколској популацији / Saradnjom do boljeg rešenja, a vežbom do uspešne saradnje: PEER trening za podsticanje veština kolaborativnog rešavanja problema u srednjoškolskoj populaciji
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Подршкa учењу током првог таласа пандемије COVID-19 – перспектива средњошколаца / Scaffolding the learning during the first wave of the COVID-19 pandemic - secondary school students’ perspective
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Learning Through Defense and Defiance – Environmental Protests in Serbia as a Sign of Hope and a Source of Inspiration
(Belgrade : Institute for Pedagogy and Andragogy, Faculty of Philosophy, 2023) -
Student engagement and prosocial behavior in high school students
(Novi Sad : Filozofski fakultet, 2023) -
Review of the scientific monograph PEER ACCEPTANCE IN INCLUSIVE EDUCATION
(Stip, Republic of Macedonia: “Goce Delcev” University, Faculty of Educational Sciences, 2023) -
Academic emotions and procrastination in adolescents: can emotional intelligence buffer effects of negative emotions in school?
(Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2023) -
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Fostering twenty-first century digital skills by the means of educational platforms in the times of COVID-19
(Routledge : Taylor & Francis, 2023)