IPIR: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 1077
-
Grupni oblik rada u inkluzivnoj nastavnoj praksi / Group form of work in inclusive teaching practice
(Subotica : Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača i trenera, 2023) -
How may applying computational thinking contribute to developing mathematical thinking
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Fostering twenty-first century digital skills by the means of educational platforms in the times of COVID-19
(Routledge : Taylor & Francis, 2023) -
Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства, 2023) -
Задовољство послом у популацији наставника током првог таласа пандемије КОВИД 19 / Zadovoljstvo poslom u populaciji nastavnika tokom prvog talasa pandemije KOVID 19
(Београд : Друштво психолога Србије, 2023) -
Through an atmosphere of fairness to safer schools
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Learning and teaching mathematics / Učenje in poučevanje matematike
(Koper, Slovenia : Založba Univerze na Primorskem, 2023) -
Свест о различитости и критичка свест наставника – sine qua non остваривања друштвене правде у школама / Teachers’ diversity awareness and critical consciousness - sine qua non of social justice in schools
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији
(Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске, 2023) -
Повезаност самопоуздања и постигнућа: перспектива учитеља
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању” / Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
„Неке професоре је стварно занимало да ли ћемо ми нешто научити” – средњошколци онлајн настави и учењу током пандемије / „Some teachers were interested in whether we will learn something” – high school students about online teaching and learning during the pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Computational/algorithmic thinking in school mathematics
(Berlin : EMS Press, 2023) -
Towards a more equitable education: from research to change
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Моделовање односа између трансформационог лидерства, академског оптимизма наставника и ангажовања наставника: докази из српског школског система / Modeling the relationships between transformational leadership, teacher academic optimism, and teacher engagement: Evidence from the Serbian school context
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Student motivation in a cooperative learning context
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Impacts of TIMSS and PISA on Mathematics Curriculum Reforms
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Conclusion: Future Visions of the Impact of Internationalisation and Globalisation on School Mathematics Curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023)