IPIR: Recent submissions
Prikaz rezultata 41-60 od 1079
-
Карактеристике игровних интеракција близанаца са поремећајем из спектра аутизма / Characteristics of play interaction in twins with autism spectrum disorder
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Како поступати у кризним ситуацијама : препоруке за школску заједницу / Kako postupati u kriznim situacijama : preporuke za školsku zajednicu
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Kulturalne kompetencije u obrazovanju: rezultati samoprocene nastavnika srednje škole / Cultural competencies in education: results from self-assessment of high school teachers
(Beograd : Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Motivation for learning science and mathematics: TIMSS research in Serbia / Мотивација за учење природних наука и математике: истраживање ТИМСС у Србији
(Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu, 2023) -
Student motivation in a cooperative learning context
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Тестирање разумевања прочитаног у дигиталном окружењу (digitalpirls 2021): поглед у будућност за Србију
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
The importance of sociodemographic characteristics for the development of environmental literacy
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Моделовање односа између трансформационог лидерства, академског оптимизма наставника и ангажовања наставника: докази из српског школског система / Modeling the relationships between transformational leadership, teacher academic optimism, and teacher engagement: Evidence from the Serbian school context
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Свест о различитости и критичка свест наставника – sine qua non остваривања друштвене правде у школама / Teachers’ diversity awareness and critical consciousness - sine qua non of social justice in schools
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Мотивисаност ученика да читају и осећај припадности школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији
(Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске, 2023) -
Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању” / Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Social-status-related inequalities as a topic in contemporary educational research
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2023) -
Повезаност самопоуздања и постигнућа: перспектива учитеља
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Bridging the Gap: The Affective Dimension of Learning Outcomes in Environmental Primary and Secondary Education
(SustainabilitySustainability, 2023) -
„Неке професоре је стварно занимало да ли ћемо ми нешто научити” – средњошколци онлајн настави и учењу током пандемије / „Some teachers were interested in whether we will learn something” – high school students about online teaching and learning during the pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања / A phenomenological analysis of teacher experiences during professional learning on the implementation of the question formulation technique
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)