Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
Приказ (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Научну монографију „Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”,
чије су ауторке Миља Вујачић и Рајка Ђевић, објавио је 2022. године Институт за педагошка истраживања (Београд). Монографија представља резултат
истраживања образовне праксе у области инклузивног образовања у београдским основним школама чији је циљ био да се испита социјална прихваћеност
ученика који имају тешкоће у развоју. Заступљеност различитих облика дискриминације ученика у образовноваспитном систему представља проблем савремене друштвене заједнице, при чему су ученици који имају тешкоће у развоју
изложени највећем ризику. С друге стране, прихваћеност ученика који имају
тешкоће у развоју од стране вршњака у инклузивном образовном контексту
предуслов је њиховог успешног развоја, о чему сведочи садржај ове монографије. Ауторке приступају темељној анализи различитих аспеката феномена
социјалне прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју у одељењима
редовне школе. Социјална прихваћеност је, према њих...овим речима, условљена
бројним чиниоцима који се односе на самог ученика, али такође и на вршњаке,
наставнике, школу и друштво у целини.
Кључне речи:
вршњачка прихваћеност / иклузивно образовањеИзвор:
Зборник Института за педагошка истраживања, 2023, 55, 1, 235-238Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Напомена:
- Приказ књиге: Вујачић, Миља, Ђевић, Рајка, "Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању" (2022), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_859
Колекције
Институција/група
IPITY - JOUR AU - Medar, Jelena PY - 2023 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/944 AB - Научну монографију „Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”, чије су ауторке Миља Вујачић и Рајка Ђевић, објавио је 2022. године Институт за педагошка истраживања (Београд). Монографија представља резултат истраживања образовне праксе у области инклузивног образовања у београдским основним школама чији је циљ био да се испита социјална прихваћеност ученика који имају тешкоће у развоју. Заступљеност различитих облика дискриминације ученика у образовноваспитном систему представља проблем савремене друштвене заједнице, при чему су ученици који имају тешкоће у развоју изложени највећем ризику. С друге стране, прихваћеност ученика који имају тешкоће у развоју од стране вршњака у инклузивном образовном контексту предуслов је њиховог успешног развоја, о чему сведочи садржај ове монографије. Ауторке приступају темељној анализи различитих аспеката феномена социјалне прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју у одељењима редовне школе. Социјална прихваћеност је, према њиховим речима, условљена бројним чиниоцима који се односе на самог ученика, али такође и на вршњаке, наставнике, школу и друштво у целини. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Зборник Института за педагошка истраживања T1 - Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању EP - 238 IS - 1 SP - 235 VL - 55 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944 ER -
@article{ author = "Medar, Jelena", year = "2023", abstract = "Научну монографију „Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”, чије су ауторке Миља Вујачић и Рајка Ђевић, објавио је 2022. године Институт за педагошка истраживања (Београд). Монографија представља резултат истраживања образовне праксе у области инклузивног образовања у београдским основним школама чији је циљ био да се испита социјална прихваћеност ученика који имају тешкоће у развоју. Заступљеност различитих облика дискриминације ученика у образовноваспитном систему представља проблем савремене друштвене заједнице, при чему су ученици који имају тешкоће у развоју изложени највећем ризику. С друге стране, прихваћеност ученика који имају тешкоће у развоју од стране вршњака у инклузивном образовном контексту предуслов је њиховог успешног развоја, о чему сведочи садржај ове монографије. Ауторке приступају темељној анализи различитих аспеката феномена социјалне прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју у одељењима редовне школе. Социјална прихваћеност је, према њиховим речима, условљена бројним чиниоцима који се односе на самог ученика, али такође и на вршњаке, наставнике, школу и друштво у целини.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Зборник Института за педагошка истраживања", title = "Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању", pages = "238-235", number = "1", volume = "55", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944" }
Medar, J.. (2023). Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању. in Зборник Института за педагошка истраживања Београд : Институт за педагошка истраживања., 55(1), 235-238. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944
Medar J. Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању. in Зборник Института за педагошка истраживања. 2023;55(1):235-238. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944 .
Medar, Jelena, "Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању" in Зборник Института за педагошка истраживања, 55, no. 1 (2023):235-238, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_944 .