Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”
Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
Приказ (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Научна монографија Вршњачка прихваћеност у инклузивном
образовању настала је као резултат намере ауторки др Миље Вујачић и др Рајке Ђевић да обогате постојећу истраживачку грађу
о социјалној прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју
у одељењима редовних основних
школа у нашој средини, као једном
од кључних аспеката инклузивног
образовања. Осим Предговора,
Литературе и Индекса аутора, монографију чини пет поглавља, која
су садржајно и логички увезана.
Кључне речи:
вршњачка прихваћеност / инклузивно образовање / социјална прихваћеностИзвор:
Иновације у настави, 2023, XXXVI, 1, 162-163Издавач:
- Београд : Учитељски факултет
Институција/група
IPITY - JOUR AU - Трајковић, Марија PY - 2023 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/933 AB - Научна монографија Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању настала је као резултат намере ауторки др Миље Вујачић и др Рајке Ђевић да обогате постојећу истраживачку грађу о социјалној прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју у одељењима редовних основних школа у нашој средини, као једном од кључних аспеката инклузивног образовања. Осим Предговора, Литературе и Индекса аутора, монографију чини пет поглавља, која су садржајно и логички увезана. PB - Београд : Учитељски факултет T2 - Иновације у настави T1 - Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању” T1 - Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju” EP - 163 EP - 2335-0806 (Online) IS - 1 SP - 162 VL - XXXVI UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_933 ER -
@article{ author = "Трајковић, Марија", year = "2023", abstract = "Научна монографија Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању настала је као резултат намере ауторки др Миље Вујачић и др Рајке Ђевић да обогате постојећу истраживачку грађу о социјалној прихваћености ученика који имају тешкоће у развоју у одељењима редовних основних школа у нашој средини, као једном од кључних аспеката инклузивног образовања. Осим Предговора, Литературе и Индекса аутора, монографију чини пет поглавља, која су садржајно и логички увезана.", publisher = "Београд : Учитељски факултет", journal = "Иновације у настави", title = "Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”, Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”", pages = "163-2335-0806 (Online)-162", number = "1", volume = "XXXVI", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_933" }
Трајковић, М.. (2023). Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”. in Иновације у настави Београд : Учитељски факултет., XXXVI(1), 162-163. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_933
Трајковић М. Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”. in Иновације у настави. 2023;XXXVI(1):162-163. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_933 .
Трајковић, Марија, "Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”" in Иновације у настави, XXXVI, no. 1 (2023):162-163, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_933 .