Implicitne teorije nastavnika o kreativnosti u obrazovanju
Apstrakt
Kreativnost u obrazovanju iz perspektive nastavnika je knjiga autorki dr Slavice
Maksić (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) i dr Jelene Pavlović
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Odeljenje za psihologiju), objavljena
2022. godine u izdanju Instituta za pedagoška istraživanja (Beograd). U knjizi su
sumirana recentna i relevantna saznanja o kreativnosti i prikazani su izuzetno
značajni empirijski nalazi. O nespornoj vrednosti publikacije govore i eminentni
recenzenti: prof. dr Ljupčo Kevereski (Univerzitet „Sv. Kliment Ohridski”, Bitola),
prof. dr Aleksandar Stojanović (Univerzitet u Beogradu) i prof. dr Blanka
Bogunović (Univerzitet umetnosti u Beogradu).
Ključne reči:
kreativnost / obrazovanje / nastavnikIzvor:
Afektivne dimenzije ličnosti i ostvarenje darovitosti, 2022, 28, 99-100Izdavač:
- Vršac : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače "Mihailo Palov"
Napomena:
- Prikaz knjige: Dr Slavica Maksić i dr Jelena Pavlović (2022). Kreativnost u obrazovanju iz perspektive nastavnika. Beograd: Institut za pedagoška istraživanja, 208 str.
- Zbornik rezimea sa Međunarodnog naučnog skupa "Afektivne dimenzije ličnosti i ostvarenje darovitosti", Vršac, 1. 7. 2022. (Affective personality dimensions and giftedness fullfilment)
Institucija/grupa
IPITY - JOUR AU - Stojanović, Marija PY - 2022 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/815 AB - Kreativnost u obrazovanju iz perspektive nastavnika je knjiga autorki dr Slavice Maksić (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) i dr Jelene Pavlović (Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Odeljenje za psihologiju), objavljena 2022. godine u izdanju Instituta za pedagoška istraživanja (Beograd). U knjizi su sumirana recentna i relevantna saznanja o kreativnosti i prikazani su izuzetno značajni empirijski nalazi. O nespornoj vrednosti publikacije govore i eminentni recenzenti: prof. dr Ljupčo Kevereski (Univerzitet „Sv. Kliment Ohridski”, Bitola), prof. dr Aleksandar Stojanović (Univerzitet u Beogradu) i prof. dr Blanka Bogunović (Univerzitet umetnosti u Beogradu). PB - Vršac : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače "Mihailo Palov" T2 - Afektivne dimenzije ličnosti i ostvarenje darovitosti T1 - Implicitne teorije nastavnika o kreativnosti u obrazovanju EP - 100 IS - 28 SP - 99 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_815 ER -
@article{ author = "Stojanović, Marija", year = "2022", abstract = "Kreativnost u obrazovanju iz perspektive nastavnika je knjiga autorki dr Slavice Maksić (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) i dr Jelene Pavlović (Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Odeljenje za psihologiju), objavljena 2022. godine u izdanju Instituta za pedagoška istraživanja (Beograd). U knjizi su sumirana recentna i relevantna saznanja o kreativnosti i prikazani su izuzetno značajni empirijski nalazi. O nespornoj vrednosti publikacije govore i eminentni recenzenti: prof. dr Ljupčo Kevereski (Univerzitet „Sv. Kliment Ohridski”, Bitola), prof. dr Aleksandar Stojanović (Univerzitet u Beogradu) i prof. dr Blanka Bogunović (Univerzitet umetnosti u Beogradu).", publisher = "Vršac : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače "Mihailo Palov"", journal = "Afektivne dimenzije ličnosti i ostvarenje darovitosti", title = "Implicitne teorije nastavnika o kreativnosti u obrazovanju", pages = "100-99", number = "28", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_815" }
Stojanović, M.. (2022). Implicitne teorije nastavnika o kreativnosti u obrazovanju. in Afektivne dimenzije ličnosti i ostvarenje darovitosti Vršac : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače "Mihailo Palov".(28), 99-100. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_815
Stojanović M. Implicitne teorije nastavnika o kreativnosti u obrazovanju. in Afektivne dimenzije ličnosti i ostvarenje darovitosti. 2022;(28):99-100. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_815 .
Stojanović, Marija, "Implicitne teorije nastavnika o kreativnosti u obrazovanju" in Afektivne dimenzije ličnosti i ostvarenje darovitosti, no. 28 (2022):99-100, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_815 .