Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role
of parents in two chapters. Parents are the first and still the most
important agents in child development. It is also discussed in what
ways the parents‟ behaviour, in their everyday life, can promote the
“Trefoil” values in the process of children‟s identity development.
These two chapters appear to be interesting theoretical and practical
contribution to this book, based on the developmental emotion
oriented theories. The author analyzed the problem of creativeness,
action and collaboration as an interactive developmental process
where the CIC components are closely interrelated.
У првом делу књиге ауторка Нада Половина анализира
улогу родитеља у два поглавља. Родитељи су први и увек најваж-
нији чинилац у дететовом развоју. Ауторка такође дискутује о
томе како понашање родитеља у свакодневном животу може да
подржи СИС вредности у процесу развоја дечјег идентитета. Ова
два поглавља дају занимљив теоријски и практични допринос
овој књизи. Заснована су на теоријама о социоемоционалном
развоју детета. Ауторка анализира проблем креативности, акције
и сарадње као јединствен интерактивни процес где су три
компоненте СИС приступа васпитању и образовању тесно
повезане.
Ključne reči:
paretns / role of parents / child development / children / identity / developmental emotion oriented theoriesIzvor:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 15-31Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36
- Половина, Нада. 2012. „Доприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитеља“. Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (2):33–54. http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/755
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Половина, Нада PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/754 AB - In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role of parents in two chapters. Parents are the first and still the most important agents in child development. It is also discussed in what ways the parents‟ behaviour, in their everyday life, can promote the “Trefoil” values in the process of children‟s identity development. These two chapters appear to be interesting theoretical and practical contribution to this book, based on the developmental emotion oriented theories. The author analyzed the problem of creativeness, action and collaboration as an interactive developmental process where the CIC components are closely interrelated. AB - У првом делу књиге ауторка Нада Половина анализира улогу родитеља у два поглавља. Родитељи су први и увек најваж- нији чинилац у дететовом развоју. Ауторка такође дискутује о томе како понашање родитеља у свакодневном животу може да подржи СИС вредности у процесу развоја дечјег идентитета. Ова два поглавља дају занимљив теоријски и практични допринос овој књизи. Заснована су на теоријама о социоемоционалном развоју детета. Ауторка анализира проблем креативности, акције и сарадње као јединствен интерактивни процес где су три компоненте СИС приступа васпитању и образовању тесно повезане. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе EP - 31 IS - 2 SP - 15 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_754 ER -
@inbook{ author = "Половина, Нада", year = "2012", abstract = "In the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role of parents in two chapters. Parents are the first and still the most important agents in child development. It is also discussed in what ways the parents‟ behaviour, in their everyday life, can promote the “Trefoil” values in the process of children‟s identity development. These two chapters appear to be interesting theoretical and practical contribution to this book, based on the developmental emotion oriented theories. The author analyzed the problem of creativeness, action and collaboration as an interactive developmental process where the CIC components are closely interrelated., У првом делу књиге ауторка Нада Половина анализира улогу родитеља у два поглавља. Родитељи су први и увек најваж- нији чинилац у дететовом развоју. Ауторка такође дискутује о томе како понашање родитеља у свакодневном животу може да подржи СИС вредности у процесу развоја дечјег идентитета. Ова два поглавља дају занимљив теоријски и практични допринос овој књизи. Заснована су на теоријама о социоемоционалном развоју детета. Ауторка анализира проблем креативности, акције и сарадње као јединствен интерактивни процес где су три компоненте СИС приступа васпитању и образовању тесно повезане.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе", pages = "31-15", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_754" }
Половина, Н.. (2012). Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 15-31. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_754
Половина Н. Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):15-31. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_754 .
Половина, Нада, "Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):15-31, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_754 .