Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019?
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Јачање друштвене свести о кључној улози људског капитала и образовања у
економској конкурентности земље допринело је да промовисање резултата
свеобухватних међународних процена постане важан догађај у просветној,
стручној и научној јавности. Друштву, образовном систему и појединцима
постаје подједнако битно да се осигура конкурентност будућих генерација на
националном, регионалном и светском тржишту рада (OECD, 2013; Education
2030). Eфикасно деловање у друштву и на радном месту побољшано je
познавањем и коришћењем природно-математичких знања и вештина (Mullis
et al., 2020). Надаље, све је већи број занимања којa захтевају висок ниво знања
у употреби научног начина размишљања услед напретка технологије у свим
сферама живота. Научна писменост се описује као императив да грађани
доносе одлуке о себи и свету у којем живе утемељеним на провереним
информацијама (Mullis et al., 2020). Према томе, развој математичких,
научних и језичких компетенција треба да представљају приорите...тне
образовне и васпитне циљеве из перспективе водећих стручњака из области
међународних процена постигнућа.
Keywords:
ILSA студије / TIMSS 2019 / Унеско глобални циљеви (SDG)Source:
TIMSS2019 : резултати и импликације, 2021, 6-11Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- Ministry of Science, Technological Development and Innovation of the Republic of Serbia, institutional funding - 200018 (Institute for Educational Research, Belgrade) (RS-MESTD-inst-2020-200018)
- 404-02-42/2018-17
Note:
- Зборник резимеа : XXVII нaучнa кoнфeрeнциja „Пeдaгoшкa истрaживaњa и шкoлскa прaксa”
Collections
Institution/Community
IPITY - CONF AU - Ђерић, Ивана PY - 2021 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/522 AB - Јачање друштвене свести о кључној улози људског капитала и образовања у економској конкурентности земље допринело је да промовисање резултата свеобухватних међународних процена постане важан догађај у просветној, стручној и научној јавности. Друштву, образовном систему и појединцима постаје подједнако битно да се осигура конкурентност будућих генерација на националном, регионалном и светском тржишту рада (OECD, 2013; Education 2030). Eфикасно деловање у друштву и на радном месту побољшано je познавањем и коришћењем природно-математичких знања и вештина (Mullis et al., 2020). Надаље, све је већи број занимања којa захтевају висок ниво знања у употреби научног начина размишљања услед напретка технологије у свим сферама живота. Научна писменост се описује као императив да грађани доносе одлуке о себи и свету у којем живе утемељеним на провереним информацијама (Mullis et al., 2020). Према томе, развој математичких, научних и језичких компетенција треба да представљају приоритетне образовне и васпитне циљеве из перспективе водећих стручњака из области међународних процена постигнућа. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања C3 - TIMSS2019 : резултати и импликације T1 - Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019? EP - 11 SP - 6 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_522 ER -
@conference{ author = "Ђерић, Ивана", year = "2021", abstract = "Јачање друштвене свести о кључној улози људског капитала и образовања у економској конкурентности земље допринело је да промовисање резултата свеобухватних међународних процена постане важан догађај у просветној, стручној и научној јавности. Друштву, образовном систему и појединцима постаје подједнако битно да се осигура конкурентност будућих генерација на националном, регионалном и светском тржишту рада (OECD, 2013; Education 2030). Eфикасно деловање у друштву и на радном месту побољшано je познавањем и коришћењем природно-математичких знања и вештина (Mullis et al., 2020). Надаље, све је већи број занимања којa захтевају висок ниво знања у употреби научног начина размишљања услед напретка технологије у свим сферама живота. Научна писменост се описује као императив да грађани доносе одлуке о себи и свету у којем живе утемељеним на провереним информацијама (Mullis et al., 2020). Према томе, развој математичких, научних и језичких компетенција треба да представљају приоритетне образовне и васпитне циљеве из перспективе водећих стручњака из области међународних процена постигнућа.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "TIMSS2019 : резултати и импликације", title = "Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019?", pages = "11-6", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_522" }
Ђерић, И.. (2021). Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019?. in TIMSS2019 : резултати и импликације Београд : Институт за педагошка истраживања., 6-11. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_522
Ђерић И. Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019?. in TIMSS2019 : резултати и импликације. 2021;:6-11. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_522 .
Ђерић, Ивана, "Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019?" in TIMSS2019 : резултати и импликације (2021):6-11, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_522 .