"Pedagoška istraživanja i školska praksa": Recent submissions
Prikaz rezultata 21-40 od 135
-
Uključenost oca u rutine i rituale uspavljivanja dece - iz ugla majke
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Školski volonterski program i građanstvo Održivosti - studija slučaja inovativne odgojnoobrazovne intervencije
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Model agonističkog selfa: oblici razvoja i promene
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Identitet i iskustava transrodnih osoba u srbiji u periodu detinjstva – interpretativna fenomenološka analiza
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Podrška putem društvenih mreža iz perspektive osoba oštećenog sluha
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Извори грешака у TIMSS задацима из области биологије
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Značaj kvalitativnog pristupa u oblasti procene Inteligencije
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Categor 1.1 – slobodan softver za pomoć u razvrstavanju odgovora u kategorije i analizi kategorija
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Transdisciplinarnost kao put ka rešavanju globalnih problema: Zašto nema mesta za „društvenjake“?
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Doprinos kvalitativnih istraživanja izučavanju obrazovnih nejednakosti
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Kako mladi u lokalnom kontekstu konceptualizuju veze na jedno veče
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Multižanrovska analiza narativa u cilju unapređenja obrazovnih politika
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Odluke studenata o vakcinaciji protiv virusa COVID-19 – za ili protiv?
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Izazovi roditeljstva tokom vanrednog stanja u Srbiji
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Чиниоци постигнућа ученика из математике и природних наука у студији TIMSS 2019
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijama pedagogije: odnos kvantitativne i kvalitativne paradigme
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021)