"Pedagoška istraživanja i školska praksa": Recent submissions
Prikaz rezultata 21-40 od 135
-
Контекстуалност образовних стандарда : димензија без које се (не)може
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Model agonističkog selfa: oblici razvoja i promene
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Iskustva učenika IV razreda osnovne škole sa digitalnim i klasičnim testovima znanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Језичке карактеристике одговора ученика у области природних наука: TIMSS 2019 у Србији
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Gradovi koji uče kao prostor za interdisciplinarna istraživanja i saradnju u univerzitetskoj nastavi
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Promišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Чиниоци постигнућа ученика из математике и природних наука у студији TIMSS 2019
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021) -
Analiza vizuelnih prikaza u udžbenicima iz prošlosti: primer iz oblasti istorije pedagogije
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Uključenost oca u rutine i rituale uspavljivanja dece - iz ugla majke
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Školski volonterski program i građanstvo Održivosti - studija slučaja inovativne odgojnoobrazovne intervencije
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Argumenti i osećanja – osmišljavanje roditeljstva u stabilnim partnerstvima
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Multižanrovska analiza narativa u cilju unapređenja obrazovnih politika
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Komparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijama pedagogije: odnos kvantitativne i kvalitativne paradigme
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Važnost i vrste istraživanja u provođenju kurikulumskih reformi na nacionalnoj razini
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
O vrednovanju kvalitativnih istraživanja na primeru retkih bolesti – da li smo i mi „siročići“?
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Odnos intersubjektivne saglasnosti i konsenzusa: rigidna dama i gospodin sa hiljadu maski
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Značaj kvalitativnog pristupa u oblasti procene Inteligencije
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Categor 1.1 – slobodan softver za pomoć u razvrstavanju odgovora u kategorije i analizi kategorija
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Doprinos kvalitativnih istraživanja izučavanju obrazovnih nejednakosti
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021)