Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa": Recent submissions
Now showing items 61-80 of 154
-
Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Метафоре о знању и како их проучавати у школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Модели подстицања физичке активности ученика и студената
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Подршка интересовањима ученика у школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Аутоетнографија у образовању: позив школским практичарима на рефлексију и акцију
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Унапређивање наставне праксе применом акционих планова
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Pisano izražavanje: kompetencije učenika sa smetnjama u razvoju u razrednoj nastavi / Written expression: The competences of pupils with developmental disabilities in the first four grades
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018) -
Методолошки аспекти истраживања дијалога у настави
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Развој и подстицање аутономних типова мотивације у школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Oбрaзoвaњe и друштвeнe нejeднaкoсти: Утицaj културних и eкoнoмских фaктoрa нa доступност образовања
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Самоуверења ученика о компетентности у математици и природним наукама / Students’ self-beliefs on the competencies in mathematics and science
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017) -
Квалитет наставе и постигнуће ученика у математици и природним наукама / The quality of teaching and student achievement in mathematics and science
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2017)