Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 11
Inkluzivno obrazovanje u Srbiji iz perspektive nastavnika osnovnih škola / Inclusive Education in Serbia from the Perspective of Primary School Teachers in Serbia
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
The paper Inclusive Education in Serbia from the Perspective of Primary School
Teachers in Serbia written by Milja Vujačić, Nikoleta Gutvajn and Jelena Stanišić
focuses on a review of teachers’ approaches towards inclusive ...
Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
Слободне активности у школи, како основној, тако и средњој,
представљају значајан сегмент васпитно-образовног процеса.
Оне чине слободнији и флексибилнији оквир школског деловања
којe омогућава лакше успостављање веза ...
How students with special needs should be educated
(Belgrade : Institute for Educational ResearchBelgrade : Faculty of Teacher EducationVolgograd : Volgograd State Socio-Pedagogical University, 2016)
In the paper How students with special needs should be educated, Janez Drobnič shows that
special schools can be seen as an opportunity to ensure the right to education for students with
special needs, while on the other ...
Socijalna prihvaćenost učenika sa smetnjama u razvoju u nižim razredima redovne osnovne škole / In the social acceptance of pupils with developmental disabilities in the lower grades of primary school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2018)
In The Social Acceptance of Pupils with Developmental Disabilities in the Lower
Grades of Primary School, author Rajka Đević compares the social acceptance of pupils
with developmental disabilities and their peers who ...
The symptoms of emotional and behavioral problems in older primary school students
(Belgrade : Institute for Educational ResearchBelgrade : Faculty of Teacher EducationVolgograd : Volgograd State Socio-Pedagogical University, 2016)
In the paper The symptoms of emotional and behavioral problems in older primary school
students, Branislava Popović-Ćitić and Lidija Bukvić have shown the results of the research on the
frequency of emotional and behavioural ...
Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)
У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва,
иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи.
Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика
посматране су у оквиру садржаја појма ...
Подстицање сарадње у процесу учења у основној школи
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
Ефикасна сарадња представља континуирану заједничку посвећеност два
или више ученика да заједно постигну одређени циљ, покушају заједно
да реше проблем или да конструишу том приликом ново знање. Циљ овог
рада је да се ...
Унапређивање наставе у основној школи: перспективе ученика / Improving teaching in primary schools: pupilsʼ perspectives
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015)
In pedagogical literature, the significance of the development of pupilsʼ „voice“
on the issues related to improving the quality of teaching practice has been
recognized. It is necessary for the pupils to have the ...
Испитивање знања из екологије помоћу тестова
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018)
Последице еколошке кризе све чешће подсећају човечанство да природа има
своја правила и принципе које не треба нарушавати. У нашој школи еколошка
знања се стичу кроз различите наставне предмете, а циљ тако стечених ...
Primary school and preschool teacher motivation for horizontal learning: the challenge and perspective of the professional learning communities development
(Belgrade : Institute for Educational Research, 2021)
The authors of the paper Primary school and preschool teacher motivation
for horizontal learning: the challenges and perspective of professional learning
communities development, Isidora Korać, Jelena Đermanov and ...