Pregled Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa" autora: "Лазаревић, Емилија"
Prikaz rezultata 21-40 od 43
-
Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења / Podsticanje otvorenosti za učenje i razvoj: Istraživački nalazi o komponentama u procesu učenja
Мирков, Снежана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе
Половина, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Показатељи стручног усавршавања наставника српског језика и књижевности / Indicators of the professional development of serbian language and literature teachers
Стевановић, Јелена; Марушић, Милица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015) -
Породица и миграционе аспирације у представама о будућности младих Србије: Психосоцијални приступ
Половина, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Правци развоја дијалошке праксе у настави
Милин, Владета (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине
Поповић-Ћитић, Бранислава (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Предшколски програми у Србији као претпоставка остваривања квалитета васпитне праксе
Копас-Вукашиновић, Емина (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Примена коучинга у контексту професионалног развоја наставника
Павловић, Јелена (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању
Лазаревић, Емилија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012) -
Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања
Југовић, Александар (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Развој и подстицање аутономних типова мотивације у школи
Ђерић, Ивана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Развој ране писмености и улога породице
Шева, Нада (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Сарадња школе и породице у подстицању спортске социјализације младих
Весковић, Ана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Социјалне интеракције ученика који имају сметње у развоју и могућности њиховог подстицања
Ђевић, Рајка (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Специфичне сметње у учењу: Од теоријских основа до педагошких импликација
Лазаревић, Емилија (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа
Шевкушић, Славица (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2019) -
Улоге универзитетских наставника у развоју функционалних знања студената и у њиховој професионалној едукацији / Roles of university teachers in the development of students’ functional knowledge and their professional education
Копас–Вукашиновић, Емина (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015) -
Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији
Милановић, Ивана; Радисављевић-Јанић, Снежана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2018) -
Унапређивање наставе у основној школи: перспективе ученика / Improving teaching in primary schools: pupilsʼ perspectives
Ђерић, Ивана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015) -
Учење засновано на искуству: изазов за савремену школу / Experience-based learning: a challenge for modern school
Лалић-Вучетић, Наташа; Гундоган, Драгана (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2015)