Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе
Аутори
Mалинић, ДушицаБањац, Соња
Шијаковић, Тања
Остала ауторства
Ђерић, ИванаМаксић, Славица
Гајић, Оливера
Алибабић, Шефика
Вујисић-Живковић, Наташа
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Полазећи од тога да је стручно усавршавање наставника значајан фактор
унапређивања квалитета рада школе, у тексту је представљен Инструмент
за планирање стручног усавршавања наставника који школи може да
омогући прикупљање релевантних информација неопходних за планирање
овог процеса. Предност овог инструмента јесте у томе што се његовом
применом може стећи бољи увид у актуелне потребе наставника у домену
стручног усавршавања. Прецизније, задавањем наведеног упитника школа
може да обезбеди прикупљање информација о томе: (а) како наставници
индивидуално планирају стручно усавршавање, а како виде да се процес
планирања стручног усавршавања одвија на нивоу школе; (б) колико
различити облици стручног усавршавања доприносе променама у наставној
пракси и (в) у којим областима рада наставника постоји потреба за даљим
унапређивањем професионалних компeтенција. Прикупљени подаци
омогућавају управи школе мапирање главних токова у којима стручно
усавршавање треба да се одвија у план...ираном периоду, сагледавање
проблема у планирању овог процеса, као и разумевање доприноса појединих облика стручног усавршавања променама у наставној пракси.
Кључне речи:
стручно усавршавање / планирање / потребе наставника / управа школе / advanced training / planning / teacher needs / school administrationИзвор:
Истраживања у школи, 2018, 82-104Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-MESTD-Basic Research (BR or ON)-179034)
- Унапређивање квалитета и доступности образовања у процесима модернизације Србије (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Mалинић, Душица AU - Бањац, Соња AU - Шијаковић, Тања PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/454 AB - Полазећи од тога да је стручно усавршавање наставника значајан фактор унапређивања квалитета рада школе, у тексту је представљен Инструмент за планирање стручног усавршавања наставника који школи може да омогући прикупљање релевантних информација неопходних за планирање овог процеса. Предност овог инструмента јесте у томе што се његовом применом може стећи бољи увид у актуелне потребе наставника у домену стручног усавршавања. Прецизније, задавањем наведеног упитника школа може да обезбеди прикупљање информација о томе: (а) како наставници индивидуално планирају стручно усавршавање, а како виде да се процес планирања стручног усавршавања одвија на нивоу школе; (б) колико различити облици стручног усавршавања доприносе променама у наставној пракси и (в) у којим областима рада наставника постоји потреба за даљим унапређивањем професионалних компeтенција. Прикупљени подаци омогућавају управи школе мапирање главних токова у којима стручно усавршавање треба да се одвија у планираном периоду, сагледавање проблема у планирању овог процеса, као и разумевање доприноса појединих облика стручног усавршавања променама у наставној пракси. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Истраживања у школи T1 - Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе EP - 104 SP - 82 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454 ER -
@inbook{ author = "Mалинић, Душица and Бањац, Соња and Шијаковић, Тања", year = "2018", abstract = "Полазећи од тога да је стручно усавршавање наставника значајан фактор унапређивања квалитета рада школе, у тексту је представљен Инструмент за планирање стручног усавршавања наставника који школи може да омогући прикупљање релевантних информација неопходних за планирање овог процеса. Предност овог инструмента јесте у томе што се његовом применом може стећи бољи увид у актуелне потребе наставника у домену стручног усавршавања. Прецизније, задавањем наведеног упитника школа може да обезбеди прикупљање информација о томе: (а) како наставници индивидуално планирају стручно усавршавање, а како виде да се процес планирања стручног усавршавања одвија на нивоу школе; (б) колико различити облици стручног усавршавања доприносе променама у наставној пракси и (в) у којим областима рада наставника постоји потреба за даљим унапређивањем професионалних компeтенција. Прикупљени подаци омогућавају управи школе мапирање главних токова у којима стручно усавршавање треба да се одвија у планираном периоду, сагледавање проблема у планирању овог процеса, као и разумевање доприноса појединих облика стручног усавршавања променама у наставној пракси.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Истраживања у школи", booktitle = "Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе", pages = "104-82", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454" }
Mалинић, Д., Бањац, С.,& Шијаковић, Т.. (2018). Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе. in Истраживања у школи Београд : Институт за педагошка истраживања., 82-104. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454
Mалинић Д, Бањац С, Шијаковић Т. Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе. in Истраживања у школи. 2018;:82-104. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454 .
Mалинић, Душица, Бањац, Соња, Шијаковић, Тања, "Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе" in Истраживања у школи (2018):82-104, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454 .