dc.contributor | Ђерић, Ивана | |
dc.contributor | Максић, Славица | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Вујисић-Живковић, Наташа | |
dc.creator | Mалинић, Душица | |
dc.creator | Бањац, Соња | |
dc.creator | Шијаковић, Тања | |
dc.date.accessioned | 2021-05-24T10:01:58Z | |
dc.date.available | 2021-05-24T10:01:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-139-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/454 | |
dc.description.abstract | Полазећи од тога да је стручно усавршавање наставника значајан фактор
унапређивања квалитета рада школе, у тексту је представљен Инструмент
за планирање стручног усавршавања наставника који школи може да
омогући прикупљање релевантних информација неопходних за планирање
овог процеса. Предност овог инструмента јесте у томе што се његовом
применом може стећи бољи увид у актуелне потребе наставника у домену
стручног усавршавања. Прецизније, задавањем наведеног упитника школа
може да обезбеди прикупљање информација о томе: (а) како наставници
индивидуално планирају стручно усавршавање, а како виде да се процес
планирања стручног усавршавања одвија на нивоу школе; (б) колико
различити облици стручног усавршавања доприносе променама у наставној
пракси и (в) у којим областима рада наставника постоји потреба за даљим
унапређивањем професионалних компeтенција. Прикупљени подаци
омогућавају управи школе мапирање главних токова у којима стручно
усавршавање треба да се одвија у планираном периоду, сагледавање
проблема у планирању овог процеса, као и разумевање доприноса појединих облика стручног усавршавања променама у наставној пракси. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Истраживања у школи | sr |
dc.subject | стручно усавршавање | sr |
dc.subject | планирање | sr |
dc.subject | потребе наставника | sr |
dc.subject | управа школе | sr |
dc.subject | advanced training | sr |
dc.subject | planning | sr |
dc.subject | teacher needs | sr |
dc.subject | school administration | sr |
dc.title | Планирање стручног усавршавања: место сусрета потреба наставника и школе | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 104 | |
dc.citation.spage | 82 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1146/Planiranje_strucnog_usavrsavanja_2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_454 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |