Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Jedan od ključnih problema današnjice svakako predstavlja fenomen stigmatizacije
– pojave da se jedna kategorija pojedinaca zbog svojih karakakteristika diskredituje i izlaže
dubokom preziru od strane zajednice kojoj pripada (Gofman, 2009). Nositi breme stigme sa
sobom povlači mnoge negativne emocije i iskustva – od osećaja izolovanosti i odbačenosti
do gubitka samopoštovanja i autostigmatizacije (Major, 2018). Stigmatizacija naročito pogađa
mlade ljude koji svest o sopstvenoj vrednosti grade interpretirajući način na koji se okolina
odnosi prema njima
Кључне речи:
transdisciplinarnost / stigmatizacija / obrazovanje / Intervju / učenici sa potrebom za dodatnom podrškomИзвор:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 33-37Издавач:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju
Финансирање / пројекти:
- Министарство науке, технолошког развоја и иновација Републике Србије, институционално финансирање - 200018 (Институт за педагошка истраживања, Београд) (RS-MESTD-inst-2020-200018)
Напомена:
- XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“
Институција/група
IPITY - CONF AU - Golubović, Dejan PY - 2021 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/420 AB - Jedan od ključnih problema današnjice svakako predstavlja fenomen stigmatizacije – pojave da se jedna kategorija pojedinaca zbog svojih karakakteristika diskredituje i izlaže dubokom preziru od strane zajednice kojoj pripada (Gofman, 2009). Nositi breme stigme sa sobom povlači mnoge negativne emocije i iskustva – od osećaja izolovanosti i odbačenosti do gubitka samopoštovanja i autostigmatizacije (Major, 2018). Stigmatizacija naročito pogađa mlade ljude koji svest o sopstvenoj vrednosti grade interpretirajući način na koji se okolina odnosi prema njima PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika T1 - Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom EP - 37 SP - 33 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_420 ER -
@conference{ author = "Golubović, Dejan", year = "2021", abstract = "Jedan od ključnih problema današnjice svakako predstavlja fenomen stigmatizacije – pojave da se jedna kategorija pojedinaca zbog svojih karakakteristika diskredituje i izlaže dubokom preziru od strane zajednice kojoj pripada (Gofman, 2009). Nositi breme stigme sa sobom povlači mnoge negativne emocije i iskustva – od osećaja izolovanosti i odbačenosti do gubitka samopoštovanja i autostigmatizacije (Major, 2018). Stigmatizacija naročito pogađa mlade ljude koji svest o sopstvenoj vrednosti grade interpretirajući način na koji se okolina odnosi prema njima", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika", title = "Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom", pages = "37-33", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_420" }
Golubović, D.. (2021). Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 33-37. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_420
Golubović D. Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:33-37. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_420 .
Golubović, Dejan, "Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):33-37, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_420 .