dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Стојановић, Александар | |
dc.creator | Гутвајн, Николета | |
dc.creator | Малинић, Душица | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:57:20Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:57:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-150-0 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/410 | |
dc.description.abstract | У раду Школски неуспех из перспективе кључних актера
образовноваспитног процеса ауторке Николете Гутвајн и Душица Малинић
пружају увид у значења која ученици, будући наставници, наставници и
стручни сарадници у Србији приписују различтим аспектима школског
неуспеха. Представљеи су резултати истраживања о природи и узроцима
школског неуспеха, опажању одговорности за ниско постигнуће ученика,
родним академским стереотипима, као и истраживачки налази о повезаности
наставничких уверења о неуспеху и поступака у раду са неуспешним
ученицима. Ауторке отварају могућност свеобухватнијег разумевања
проблема неуспешности који може бити користан за креаторе образовних
политика у осмишљавању системских стратегија подршке у превенцији и
превазилажењу овог проблема у основној и средњој школи. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Настава и учење у процесима модернизације Србије | sr |
dc.subject | школски неуспех | sr |
dc.subject | образовноваспитни процес | sr |
dc.subject | ученици | sr |
dc.subject | наставници | sr |
dc.title | Школски неуспех из перспективе кључних актера образовноваспитног процеса | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 105 | |
dc.citation.spage | 89 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/991/bitstream_991.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_410 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |