dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Стојановић, Александар | |
dc.creator | Милин, Владета | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:56:53Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:56:53Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-150-0 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/408 | |
dc.description.abstract | У фокусу рада Правци развоја дијалошке праксе у настави чији је
аутор Владета Милин анализирају се могући правци развоја дијалошке
праксе у настави. Дијалог у настави може се разумети као један од
централних дидактичких, али и педагошких проблема. Поред тога, указано
је на сложеност појма дијалога у настави, на многострукост његовог
представљања и одређења. Представљени су налази одабраних, релевантних
истраживања у овој области који упућују на многобројне потенцијале и
значај развоја дијалошке праксе у настави. Правци развоја су сагледани
у оквиру неколико главних целина, те се разликују промене у домену
научноистраживачког рада (развијање дидактичке теорије и модела наставе,
односно концепција и појмовне апаратуре, као и унапређивање методологије
и начина истраживања дијалошке праксе у настави) и промене на школском
и системском нивоу (у области деловања наставника, на нивоу школе и
образовног система). Истакнут је значај и потенцијал који развијање
дијалошке праксе може да има за унапређивање квалитета наставног рада,
али и могући утицај оваквих промена на смењивање парадигматских оквира
у области васпитања и образовања. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Настава и учење у процесима модернизације Србије | sr |
dc.subject | настава | sr |
dc.subject | пракса | sr |
dc.subject | модел наставе | sr |
dc.subject | наставник | sr |
dc.subject | васпитање | sr |
dc.subject | образовање | sr |
dc.title | Правци развоја дијалошке праксе у настави | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 140 | |
dc.citation.spage | 123 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/989/Pravci_razvoja_2019.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_408 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |