dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Стојановић, Александар | |
dc.creator | Јошић, Смиљана | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:17:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:17:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-150-0 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/407 | |
dc.description.abstract | У раду Смиљане Јошић Истраживања о односу социјалне интеракције и
когнитивног развоја: педагошке импликације разматра се однос социјалног и
когнитивног развоја кроз приказ различитих теоријских приступа, почевши
од Пијежеа и Виготског, до савремених увида о овој теми. У раду су такође
приказани резултати најновијих емпиријских истраживања који тестирају
наведене теоријске претпоставке. Издвојен је значај појама зоне наредног
развоја за психолошка и педагошка тестирања и наглашено је дада мерења
не треба да покрију само оно што је у развоју завршено, него и оно што је у
процесу развијања. Додатно је наглашена, кроз приказ бројних емпријских
истраживања, важност појма потпоре у развоју и то кроз асиметричне, али и
симетричне односе. На крају, спонтана вршњачка интеракција је препозната
као значајан простор за учење и вид активности који би требало да има већу
вредност у педагошкој праски. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Настава и учење у процесима модернизације Србије | sr |
dc.subject | социјалне интеракције | sr |
dc.subject | когнитивни развој | sr |
dc.subject | педагошка пракса | sr |
dc.title | Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 171 | |
dc.citation.spage | 159 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/988/bitstream_988.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_407 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |