Модели подстицања физичке активности ученика и студената
Autori
Митић, ДушанOstala autorstva
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У раду Модели подстицања на физичку активност ученика и студената
Душана Митића проблематизован је приступ рекреацији као виду
добровољног бављења физичком активношћу и вежбањем и такмичењу како
би допринели релаксацији и развоју сопствене личности. Представљена
су два модела рекреативног бављења спортом: а) модел СПРЕТ–спортско-
рекреативна такмичења ученика који се заснива на јавној евиденцији
учествовања ученика у спортским и рекреативним активностима; заједничко
планирање, међусобно подстицање и контролисање подстиче подршку
вршњака приликом бављења физичком активношћу; и б) модел усмерене
добровољности који покрива студентско активно укључивање у припреми и
реализацији спортских догађаја.
Ključne reči:
физичка активност / ученик / вежбање / модел СПРЕТIzvor:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 309-326Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Kolekcije
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Митић, Душан PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/399 AB - У раду Модели подстицања на физичку активност ученика и студената Душана Митића проблематизован је приступ рекреацији као виду добровољног бављења физичком активношћу и вежбањем и такмичењу како би допринели релаксацији и развоју сопствене личности. Представљена су два модела рекреативног бављења спортом: а) модел СПРЕТ–спортско- рекреативна такмичења ученика који се заснива на јавној евиденцији учествовања ученика у спортским и рекреативним активностима; заједничко планирање, међусобно подстицање и контролисање подстиче подршку вршњака приликом бављења физичком активношћу; и б) модел усмерене добровољности који покрива студентско активно укључивање у припреми и реализацији спортских догађаја. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Модели подстицања физичке активности ученика и студената EP - 326 SP - 309 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_399 ER -
@inbook{ author = "Митић, Душан", year = "2018", abstract = "У раду Модели подстицања на физичку активност ученика и студената Душана Митића проблематизован је приступ рекреацији као виду добровољног бављења физичком активношћу и вежбањем и такмичењу како би допринели релаксацији и развоју сопствене личности. Представљена су два модела рекреативног бављења спортом: а) модел СПРЕТ–спортско- рекреативна такмичења ученика који се заснива на јавној евиденцији учествовања ученика у спортским и рекреативним активностима; заједничко планирање, међусобно подстицање и контролисање подстиче подршку вршњака приликом бављења физичком активношћу; и б) модел усмерене добровољности који покрива студентско активно укључивање у припреми и реализацији спортских догађаја.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Модели подстицања физичке активности ученика и студената", pages = "326-309", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_399" }
Митић, Д.. (2018). Модели подстицања физичке активности ученика и студената. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 309-326. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_399
Митић Д. Модели подстицања физичке активности ученика и студената. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:309-326. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_399 .
Митић, Душан, "Модели подстицања физичке активности ученика и студената" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):309-326, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_399 .