Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији
Autori
Милановић, ИванаРадисављевић-Јанић, Снежана
Ostala autorstva
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Ивана Милановић и Снежана Радисављевић Јанић у раду Унапређивање
квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији
препознају наставу физичког васпитања као један од фактора који може
допринети превенцији и смањењу негативних последица по савремени
начина живота. Приказани су резултати истраживања у којима је третирана
проблематика недовољне физичке активности, преваленце гојазности
и моторичких способности деце и младих, као и анализа реализације
предмета Физичко васпитање у нашем образовноваспитном систему. На
основу добијених резултата ауторке дефинишу и четврту област образовних
стандарда за крај обавезног образовања предмета Физичко васпитање –
Моторичке способности и стандарди на три нивоа. Предложени модел
праћења физичког развоја и моторичких способности је од школске
2017/2018. године постао саставни део новог програма предмета Физичко
и здравствено васпитање и представља обавезу наставника физичког
васпитања.
Ključne reči:
наставник / физичко васпитање / моторичке способности / деца / младиIzvor:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 279-292Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Kolekcije
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Милановић, Ивана AU - Радисављевић-Јанић, Снежана PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/397 AB - Ивана Милановић и Снежана Радисављевић Јанић у раду Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији препознају наставу физичког васпитања као један од фактора који може допринети превенцији и смањењу негативних последица по савремени начина живота. Приказани су резултати истраживања у којима је третирана проблематика недовољне физичке активности, преваленце гојазности и моторичких способности деце и младих, као и анализа реализације предмета Физичко васпитање у нашем образовноваспитном систему. На основу добијених резултата ауторке дефинишу и четврту област образовних стандарда за крај обавезног образовања предмета Физичко васпитање – Моторичке способности и стандарди на три нивоа. Предложени модел праћења физичког развоја и моторичких способности је од школске 2017/2018. године постао саставни део новог програма предмета Физичко и здравствено васпитање и представља обавезу наставника физичког васпитања. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији EP - 292 SP - 279 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_397 ER -
@inbook{ author = "Милановић, Ивана and Радисављевић-Јанић, Снежана", year = "2018", abstract = "Ивана Милановић и Снежана Радисављевић Јанић у раду Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији препознају наставу физичког васпитања као један од фактора који може допринети превенцији и смањењу негативних последица по савремени начина живота. Приказани су резултати истраживања у којима је третирана проблематика недовољне физичке активности, преваленце гојазности и моторичких способности деце и младих, као и анализа реализације предмета Физичко васпитање у нашем образовноваспитном систему. На основу добијених резултата ауторке дефинишу и четврту област образовних стандарда за крај обавезног образовања предмета Физичко васпитање – Моторичке способности и стандарди на три нивоа. Предложени модел праћења физичког развоја и моторичких способности је од школске 2017/2018. године постао саставни део новог програма предмета Физичко и здравствено васпитање и представља обавезу наставника физичког васпитања.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији", pages = "292-279", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_397" }
Милановић, И.,& Радисављевић-Јанић, С.. (2018). Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 279-292. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_397
Милановић И, Радисављевић-Јанић С. Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:279-292. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_397 .
Милановић, Ивана, Радисављевић-Јанић, Снежана, "Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):279-292, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_397 .