Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника
Autori
Вујачић, МиљаOstala autorstva
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Миља Вујачић у раду Инклузивно образовање деце са сметњама у
развоју из перспективе учитеља и наставника даје преглед истраживачких
налаза који су у фокусу имали испитивање ставова наставника према
инклузији, њихових имплицитних педагогија, искустава и мишљења о
практичној реализацији ове идеје, као и њихових перцепција о властитој
припремљености за рад са децом са сметњама у развоју. Истраживачки
налази су прикупљени у нашој земљи у периоду од увођења законске
регулативе у области инклузивног образовања до данас, указују на умерено
позитивне ставове учитеља и наставника према инклузији, на то да уверења
учитеља и наставника о детету нису у складу са филозофијом образовања
која је у основи инклузије, за разлику од њихових уверења о дечијем развоју,
учењу и властитим улогама у овом процесу, недовољну припремљеност
учитеља и наставника за инклузију, као и на њихова негативна мишљења о
самој реализацији ове идеје у пракси. Ауторка на њима заснива и изводи
препоруке за образо...вну политику и праксу.
Ključne reči:
инклузивно образовање / сметње у развоју / учитељ / наставник / инклузијаIzvor:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 265-278Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Вујачић, Миља PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/396 AB - Миља Вујачић у раду Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника даје преглед истраживачких налаза који су у фокусу имали испитивање ставова наставника према инклузији, њихових имплицитних педагогија, искустава и мишљења о практичној реализацији ове идеје, као и њихових перцепција о властитој припремљености за рад са децом са сметњама у развоју. Истраживачки налази су прикупљени у нашој земљи у периоду од увођења законске регулативе у области инклузивног образовања до данас, указују на умерено позитивне ставове учитеља и наставника према инклузији, на то да уверења учитеља и наставника о детету нису у складу са филозофијом образовања која је у основи инклузије, за разлику од њихових уверења о дечијем развоју, учењу и властитим улогама у овом процесу, недовољну припремљеност учитеља и наставника за инклузију, као и на њихова негативна мишљења о самој реализацији ове идеје у пракси. Ауторка на њима заснива и изводи препоруке за образовну политику и праксу. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника EP - 278 SP - 265 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_396 ER -
@inbook{ author = "Вујачић, Миља", year = "2018", abstract = "Миља Вујачић у раду Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника даје преглед истраживачких налаза који су у фокусу имали испитивање ставова наставника према инклузији, њихових имплицитних педагогија, искустава и мишљења о практичној реализацији ове идеје, као и њихових перцепција о властитој припремљености за рад са децом са сметњама у развоју. Истраживачки налази су прикупљени у нашој земљи у периоду од увођења законске регулативе у области инклузивног образовања до данас, указују на умерено позитивне ставове учитеља и наставника према инклузији, на то да уверења учитеља и наставника о детету нису у складу са филозофијом образовања која је у основи инклузије, за разлику од њихових уверења о дечијем развоју, учењу и властитим улогама у овом процесу, недовољну припремљеност учитеља и наставника за инклузију, као и на њихова негативна мишљења о самој реализацији ове идеје у пракси. Ауторка на њима заснива и изводи препоруке за образовну политику и праксу.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника", pages = "278-265", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_396" }
Вујачић, М.. (2018). Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 265-278. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_396
Вујачић М. Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:265-278. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_396 .
Вујачић, Миља, "Инклузивно образовање деце са сметњама у развоју из перспективе учитеља и наставника" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):265-278, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_396 .