Приказ основних података о документу
Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Стојиљковић, Снежана | |
dc.contributor | Кнежевић-Флорић, Оливера | |
dc.contributor | Ђоковић, Сања | |
dc.creator | Југовић, Александар | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T10:30:12Z | |
dc.date.available | 2021-04-27T10:30:12Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-142-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/395 | |
dc.description.abstract | Рад Александра Југовића Проблеми у понашању деце школског узраста: појмовни оквири, обележја и импликације за образовну праксу садржи научну анализу теоријско-концептуалних оквира и кључних обележја проблема у понашању ученика. Резултати прегледне анализе упућују на то да проблеми у понашању деце школског узраста могу имати бројне облике испољавања, узроке, обележја, интезитет, трајање, комплексност и дугорочне негативне последице по дете, породицу и друштво и да захтевају посебну стручну помоћ без које дете не може да савлада тешкоће. Импликације за образовне политике и праксе су формулисане са аспекта вредносних основа, нивоа превенције, циљева, принципа и садржаја програма. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | sr |
dc.subject | понашање ученика | sr |
dc.subject | развој детета | sr |
dc.subject | социјална средина | sr |
dc.subject | вршњачко насиље | sr |
dc.subject | електронско насиље | sr |
dc.subject | сексуално понашање | sr |
dc.subject | самоповређивање | sr |
dc.subject | суицид | sr |
dc.subject | васпитнообразовни процес | sr |
dc.title | Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 263 | |
dc.citation.spage | 237 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/937/bitstream_937.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_395 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |