Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања
Аутори
Марушић-Јаблановић, МилицаОстала ауторства
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду Мотиви избора посла и однос према послу наставника: преглед
истраживања Милица Марушић Јаблановић указује да се пут наставничке
професионализације у Србији значајно променио последњих година,
након увођења обавезне педагошко-психолошко-методичке припреме
наставника. Имајући у виду значај посла који обављају наставници, ауторка
разматра доприносе једног броја истраживачких резултата који пружају
увид у природу мотивације за избор наставничког посла, резултате који
описују однос према послу током наставникове каријере, као и провере
повезаности та два конструкта које заправо упућују на значај мотивације
зa избор занимања. Разматрана су позната међународна истраживања,
као и истраживања реализована у Србији. Ауторка износи препоруке
за образовање наставника, њихово каријерно саветовање и вођење и
професионално усавршавање.
Кључне речи:
мотивација / наставник / професионални развој / каријераИзвор:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 215-235Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Унапређивање квалитета и доступности образовања у процесима модернизације Србије (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Марушић-Јаблановић, Милица PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/390 AB - У раду Мотиви избора посла и однос према послу наставника: преглед истраживања Милица Марушић Јаблановић указује да се пут наставничке професионализације у Србији значајно променио последњих година, након увођења обавезне педагошко-психолошко-методичке припреме наставника. Имајући у виду значај посла који обављају наставници, ауторка разматра доприносе једног броја истраживачких резултата који пружају увид у природу мотивације за избор наставничког посла, резултате који описују однос према послу током наставникове каријере, као и провере повезаности та два конструкта које заправо упућују на значај мотивације зa избор занимања. Разматрана су позната међународна истраживања, као и истраживања реализована у Србији. Ауторка износи препоруке за образовање наставника, њихово каријерно саветовање и вођење и професионално усавршавање. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања EP - 235 SP - 215 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_390 ER -
@inbook{ author = "Марушић-Јаблановић, Милица", year = "2018", abstract = "У раду Мотиви избора посла и однос према послу наставника: преглед истраживања Милица Марушић Јаблановић указује да се пут наставничке професионализације у Србији значајно променио последњих година, након увођења обавезне педагошко-психолошко-методичке припреме наставника. Имајући у виду значај посла који обављају наставници, ауторка разматра доприносе једног броја истраживачких резултата који пружају увид у природу мотивације за избор наставничког посла, резултате који описују однос према послу током наставникове каријере, као и провере повезаности та два конструкта које заправо упућују на значај мотивације зa избор занимања. Разматрана су позната међународна истраживања, као и истраживања реализована у Србији. Ауторка износи препоруке за образовање наставника, њихово каријерно саветовање и вођење и професионално усавршавање.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања", pages = "235-215", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_390" }
Марушић-Јаблановић, М.. (2018). Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 215-235. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_390
Марушић-Јаблановић М. Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:215-235. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_390 .
Марушић-Јаблановић, Милица, "Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):215-235, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_390 .