Приказ основних података о документу
Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Стојиљковић, Снежана | |
dc.contributor | Кнежевић-Флорић, Оливера | |
dc.contributor | Ђоковић, Сања | |
dc.creator | Половина, Нада | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T09:24:31Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T09:24:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-142-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/386 | |
dc.description.abstract | У раду Наде Половине Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе разматра се питање каква врста односа између школе/наставника и породице/родитеља може допринети развоју функционално вредних понашања деце и младих који одрастају у 21. веку. У оквиру више тематских целина сагледане су кључне одреднице парадигме позитивног развоја деце и младих као теоријског оквира који је усмеравао истраживања ове теме, приказани су резултати теоријских истраживања проблема/ограничења постојеће парадигме сарадње родитеља и наставника и праваца неопходних промена, као и резултати емпиријских истраживања, која су инспирисана идејом потребних промена у правцу доприноса позитивном развоју ученика, које су сагледане из угла родитеља и наставника. Формулисане препоруке указаују на конкретне акције школе као институције и наставника у правцу реконструкције постојећих модела праксе на линији промена у тематско-комуникацијском оквиру сарадње са родитељима као изворима за унапређивање наставникове праксе рада са ученицима, посебно истичући значај рада на подизању мотивације за сарадњу. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | sr |
dc.subject | породица | sr |
dc.subject | школа | sr |
dc.subject | позитивни развој | sr |
dc.subject | деца | sr |
dc.subject | млади | sr |
dc.subject | односи | sr |
dc.subject | сарадња | sr |
dc.title | Подстицање позитивног развоја деце и младих кроз партнерство породице и школе | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 106 | |
dc.citation.spage | 85 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/929/Posticanje_pozitivnog_2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_386 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |