Radovi istraživača / Researchers’ publications: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 864
-
Parents’ perception about the role of personal assistants for children with developmental disabilities
(Beograd : Univerzitet, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Introduction
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања / A phenomenological analysis of teacher experiences during professional learning on the implementation of the question formulation technique
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Bridging the Gap: The Affective Dimension of Learning Outcomes in Environmental Primary and Secondary Education
(SustainabilitySustainability, 2023) -
Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији
(Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске, 2023) -
Повезаност самопоуздања и постигнућа: перспектива учитеља
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању” / Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Conclusion: Future Visions of the Impact of Internationalisation and Globalisation on School Mathematics Curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Impacts of TIMSS and PISA on Mathematics Curriculum Reforms
(Cham, Switzerland : Springer, 2023) -
Computational/algorithmic thinking in school mathematics
(Berlin : EMS Press, 2023) -
„Неке професоре је стварно занимало да ли ћемо ми нешто научити” – средњошколци онлајн настави и учењу током пандемије / „Some teachers were interested in whether we will learn something” – high school students about online teaching and learning during the pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2023) -
Односи мотивације и селф-концепта са постигнућем ученика у читању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Kulturni kapital i obrazovne prakse: Od saznanja do otvorenih pitanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2023) -
Однос студената према властитој језичкој пракси, самопроцени писмености и њихово разумевање прочитаног / Odnos studenata prema vlastitoj jezičkoj praksi, samoproceni pismenosti i njihovo razumevanje pročitanog
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)