Radovi istraživača / Researchers’ publications: Recent submissions
Приказ резултата 1-20 од 868
-
Towards a Valid and Reliable Checklist to Evaluate Argumentative Essays Composed by ChatGPT
(Belgrade : Metropolitan, 2024) -
Exploring adults’ mediation in collaborative problem solving among adolescents
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Bullying victimization experiences among Belgrade high school students
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Reflective practice in early childhood care and education learning communities: the most significant change stories
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Validation of the achievement emotions questionnaire in mathematics among high school students
(XXX scientific conference: Empirical studies in psychology, 2024) -
Early development of body parts vocabulary in Serbian: parent report data
(Beograd : Filozofski fakultet, 2024) -
Saradnjom do rešenja: Priručnik za realizaciju PEER modela rešavanja problema putem saradnje
(Beograd : Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu, 2024) -
Поступци наставника усмерени на подстицање мотивације ученика за читање / Teachers’ practices in encouraging students’ reading motivation
(Beograd : Fakultet za obrazovanje učitelja i vaspitača, 2024) -
Kulturni kapital i obrazovne prakse: Od saznanja do otvorenih pitanja
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2023) -
Како поступати у кризним ситуацијама : препоруке за школску заједницу / Kako postupati u kriznim situacijama : preporuke za školsku zajednicu
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Life satisfaction and positive youth development in Serbia
(Belgrade : Sociological Scientific Society of Serbia, 2023) -
Како образовна очекивања родитеља утичу на самопоуздање ученика и њихову мотивацију да читају
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Kulturalne kompetencije u obrazovanju: rezultati samoprocene nastavnika srednje škole / Cultural competencies in education: results from self-assessment of high school teachers
(Beograd : Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Феноменолошка анализа искуства наставника током професионалног учења о примени технике формулисања питања / A phenomenological analysis of teacher experiences during professional learning on the implementation of the question formulation technique
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Односи мотивације и селф-концепта са постигнућем ученика у читању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023) -
Emergence of computational/algorithmic thinking and its impact on the mathematics curriculum
(Cham, Switzerland : Springer, 2023)