Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 19
Оријентација средњошколаца на будућност у условима пандемије / Orientation of high school students to the future in the conditions of a pandemic
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Оријентација на будућност представља начин на који појединац замишља свој
развој и одређује колико ће бити успешан у реализацији очекиване
будућности. Глобално пандемијско окружење било је посебан изазов за младе
који ...
Повезаност осећаја припадности школи са позитивним развојним исходима ученика / Povezanost osećaja pripadnosti školi sa pozitivnim razvojnim ishodima učenika
(Београд : Учитељски факултет, 2022)
Осећај припадности школи најчешће се дефинише као мера у којој се ученици
осећају лично прихваћеним, поштованим, укљученим и подржаним од стране
других актера школског окружења. Током последње деценије интензивирани
су ...
Attitudes of Belgrade high school students about gender equality / Отношение старшеклассников Белграда к гендерному равенству
(Россия : Забайкальский государственный университетРоссия : Медицинский университет Семей, 2022)
The paper presents the results of a survey on attitudes
towards gender equality among students from 11 Belgrade high schools. The
obtained findings were discussed in accordance with current knowledge, and
served as a ...
Leksičko-semantičke vežbe u udžbenicima za drugi razred osnovne škole / Lexical semantics exercises in texbooks for the second grade of primary school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Jedan od najvažnijih ishoda nastave srpskog jezika jeste razvijanje i unapređivanje jezičke kulture
učenika. Jezička kultura se veoma efikasno (ako ne i najsvrsishodnije) neguje primenjivanjem
različitih leksičko-semantičkih ...
Кто несет ответственность за школьную неуспешность? / Whose responsibility is school failure?
(Москва : РУДН, 2020)
В статье представлена концепция школьной неуспешности
и приведены результаты исследований, представляющие то, как
учащиеся и учителя относятся к явлению школьной неуспешнос-
ти и в какой степени считают себя ответственными ...
Students’ sel skills, disciplinary practices and bulliyng: relevance for positive youth development
(Belgrade : Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2022)
The extent to which SEL (socio-emotional learning) techniques were provided in schools
as well as the level of students’ SEL skills is frequently examined in relation to different
aspects of negative aspects of school ...
Razlike u razvojnim prednostima kod učenika sa i bez teškoća u socijalnom i emocionalnom razvoju / Developmental assets in students with and without social and emotional difficulties
(Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologijuBeograd : Filozofski fakultet, 2021)
Model razvojnih prednosti predstavlja jedan od vodećih pristupa nastalih u okviru
perspektive pozitivnog razvoja. Istraživački nalazi dosledno potvrđuju vezu između broja
razvojnih prednosti koje mladi ostvaruju i ...
Связь между способностями к развитию и академической неуспевемосью учеников начальной школы / Connections between developmental assets and academic failure of elementary school students in Belgrade
(Москва : Российский университет дружбы народов, 2022)
The paper presents the findings of a research study
designed around the connections between developmental assets
from the Developmental assets (DA) model and academic failure
of elementary school students, conducted ...
Kako podsticati kreativnost u srednjoj školi / How to support creativity in high school
(Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019)
Kreativnost je jedan od obrazovnih ciljeva koji treba da pripremi buduće nosioce društvenog razvoja
za uspešno funkcionisanje u nepoznatim uslovima. Da bi se bolje razumeli uslovi za razvoj kreativnosti
u školskom ...
Школьная успеваемость и психическое здоровье учащихся / Academic achievement аnd mental health of students
(Москва : РУДН, 2022)
Цель статьи − указать на значимость психического здоро-
вья учащихся, являющегося предпосылкой достижения опти-
мальной успеваемости, а также на тот факт, что академичес-
кие достижения и другой опыт, связанный с ...