Browsing Radovi istraživača / Researchers’ publications by Author "Džinović, Vladimir"
Now showing items 1-20 of 34
-
A proposal to consider a new model of the self and the methodology of its exploring and transforming
Džinović, Vladimir (Beograd : Institut za psihologiju, Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2020) -
A Study of Career Shocks from the Perspective of Personal Construct Psychology: Small Business Owners in the Jaws of the COVID-19 Pandemic in Serbia
Vukelić, Milica; Džinović, Vladimir; Svetlana Čizmić; Ivana B. Petrović (Journal of Constructivist Psychology, 2021) -
Analiza odnosa moći u višeglasnom sopstvu
Džinović, Vladimir (Beograd : Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Beograd : Filozofski fakultet, 2019) -
The challenges of school practitioners’ expectations of school-university and school-institute cooperation
Džinović, Vladimir; Gutvajn, Nikoleta; Đević, Rajka (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2014) -
Choosing school underachievement as a way to resist power / Opredeljenje za neuspeh u školi kao vid opiranja vršenju moći
Džinović, Vladimir; Pavlović, Jelena; Stojnov, Dušan (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Creativity with Students
Džinović, Vladimir (John Wiley and Sons Ltd., 2015) -
Doprinos kvalitativnih istraživanja izučavanju obrazovnih nejednakosti
Gundogan, Dragana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Focus groups: From collecting data to critical pedagogical practice / Fokus grupe - od prikupljanja podataka do kritičke pedagoške prakse
Pavlović, Jelena; Džinović, Vladimir (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
Identitet neuspešnog učenika
Gutvajn, Nikoleta; Džinović, Vladimir (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2019) -
Kako aspiracije roditelja i razvojno-podsticajne aktivnosti utiču na samopouzdanje i motivaciju dece za učenje matematike i prirodnih nauka?
Džinović, Vladimir; Đerić, Ivana; Dušica, Malinić (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2021) -
Kelly meets Foucault: Understanding school underachievement
Stojnov, Dušan; Džinović, Vladimir; Pavlović, Jelena (Taylor & Francis Inc, Philadelphia, 2008) -
Mathematics and science teachers' beliefs about innovations in teaching: A qualitative study
Džinović, Vladimir (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2017) -
Me against myself: introduction to agonistic self methodology for improving well-being
Džinović, Vladimir; Grbić, Sanja; Vesić, Dragan (Niš : Faculty of Philosophy, 2021) -
Metodologija za analizu agonističkog sopstva i podsticanje njegove promene
Džinović, Vladimir (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Metodološki izazovi u primeni tematske analize sadržaja – primer jednog istraživanja
Vesić, Dragan; Vujačić, Milja; Joksimović, Aleksandra (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta, 2018) -
Model agonističkog selfa: oblici razvoja i promene
Grbić, Sanja; Vesić, Dragan; Džinović, Vladimir (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2021) -
Moralnim vaspitanjem do moralnog razvoja
Džinović, Vladimir (Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, 2004) -
The Multiple Self: Between Sociality and Dominance
Džinović, Vladimir (Taylor & Francis Inc, Philadelphia, 2020) -
Narativi nastavnika o uvođenju inovativnih metoda u nastavi
Lalić-Vučetić, Nataša; Gundogan, Dragana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju, 2018) -
Predstave o obrazovnim promenama u Srbiji: refleksije o prošlosti, vizije budućnosti
Vujačić, Milja; Pavlović, Jelena; Stanković, Dejan; Džinović, Vladimir; Đerić, Ivana (Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, 2011)