Приказ основних података о документу

dc.contributorКузмановић, Р.
dc.creatorШевкушић, Славица
dc.date.accessioned2023-12-05T21:28:54Z
dc.date.available2023-12-05T21:28:54Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-99976-42-76-9
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1021
dc.description.abstractУ посљедњим деценијама двадесетог вијека ква- литативна истраживања у друштвеним и хуманистичким нау- кама налазе се у фокусу интересовања већег броја методолога. Стандарди вредновања квалитета квалитативних истражи- вања спадају у још увијек недовољно теоријски осмишљене и ме- тодолошки разрађене проблеме. Од већег броја релевантих про- блема у овом раду презентујемо новија схватања о иманентим карактеристикама квалитативних истраживања, плурализму приступа и метода, функцијама и развоју квалитета вредно- вања, те квалитету квалитативних истраживања у образовању у Србији.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српскеsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceКвантитативна и квалитативна истраживања у друштвеним и хуманистичким наукама – стање и перспективеsr
dc.subjectквалитативна истраживањаsr
dc.subjectстандарди квалитета, контекстуалне варијаблеsr
dc.subjectевалуативни критеријумиsr
dc.subjectтриангулацијаsr
dc.titleСтандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србијиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage100
dc.citation.issue53
dc.citation.spage81
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/3180/bitstream_3180.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1021
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу