Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији
Апстракт
У посљедњим деценијама двадесетог вијека ква-
литативна истраживања у друштвеним и хуманистичким нау-
кама налазе се у фокусу интересовања већег броја методолога.
Стандарди вредновања квалитета квалитативних истражи-
вања спадају у још увијек недовољно теоријски осмишљене и ме-
тодолошки разрађене проблеме. Од већег броја релевантих про-
блема у овом раду презентујемо новија схватања о иманентим
карактеристикама квалитативних истраживања, плурализму
приступа и метода, функцијама и развоју квалитета вредно-
вања, те квалитету квалитативних истраживања у образовању
у Србији.
Кључне речи:
квалитативна истраживања / стандарди квалитета, контекстуалне варијабле / евалуативни критеријуми / триангулацијаИзвор:
Квантитативна и квалитативна истраживања у друштвеним и хуманистичким наукама – стање и перспективе, 2023, 53, 81-100Издавач:
- Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске
Финансирање / пројекти:
- Министарство науке, технолошког развоја и иновација Републике Србије, институционално финансирање - 200018 (Институт за педагошка истраживања, Београд) (RS-MESTD-inst-2020-200018)
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Шевкушић, Славица PY - 2023 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1021 AB - У посљедњим деценијама двадесетог вијека ква- литативна истраживања у друштвеним и хуманистичким нау- кама налазе се у фокусу интересовања већег броја методолога. Стандарди вредновања квалитета квалитативних истражи- вања спадају у још увијек недовољно теоријски осмишљене и ме- тодолошки разрађене проблеме. Од већег броја релевантих про- блема у овом раду презентујемо новија схватања о иманентим карактеристикама квалитативних истраживања, плурализму приступа и метода, функцијама и развоју квалитета вредно- вања, те квалитету квалитативних истраживања у образовању у Србији. PB - Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске T2 - Квантитативна и квалитативна истраживања у друштвеним и хуманистичким наукама – стање и перспективе T1 - Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији EP - 100 IS - 53 SP - 81 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1021 ER -
@inbook{ author = "Шевкушић, Славица", year = "2023", abstract = "У посљедњим деценијама двадесетог вијека ква- литативна истраживања у друштвеним и хуманистичким нау- кама налазе се у фокусу интересовања већег броја методолога. Стандарди вредновања квалитета квалитативних истражи- вања спадају у још увијек недовољно теоријски осмишљене и ме- тодолошки разрађене проблеме. Од већег броја релевантих про- блема у овом раду презентујемо новија схватања о иманентим карактеристикама квалитативних истраживања, плурализму приступа и метода, функцијама и развоју квалитета вредно- вања, те квалитету квалитативних истраживања у образовању у Србији.", publisher = "Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске", journal = "Квантитативна и квалитативна истраживања у друштвеним и хуманистичким наукама – стање и перспективе", booktitle = "Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији", pages = "100-81", number = "53", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1021" }
Шевкушић, С.. (2023). Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији. in Квантитативна и квалитативна истраживања у друштвеним и хуманистичким наукама – стање и перспективе Бања Лука : Академија наука и умјетности Републике Српске.(53), 81-100. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1021
Шевкушић С. Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији. in Квантитативна и квалитативна истраживања у друштвеним и хуманистичким наукама – стање и перспективе. 2023;(53):81-100. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1021 .
Шевкушић, Славица, "Стандарди квалитета квалитативних истраживања (с освртом на истраживања у образовању у Србији" in Квантитативна и квалитативна истраживања у друштвеним и хуманистичким наукама – стање и перспективе, no. 53 (2023):81-100, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1021 .