Приказ основних података о документу

dc.creatorĐerić, Ivana
dc.date.accessioned2023-12-01T18:57:56Z
dc.date.available2023-12-01T18:57:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn0350-1094
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1019
dc.description.abstractМонографија под називом Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању, ауторки Миље Вујачић и Рајке Ђевић, објављена је 2022. године, у издању Института за педагошка истраживања из Београда. Имајући у виду да је успостављање, подстицање и одржавање узајамне прихваћености међу свим ученицима у одјељењу један од кључних аспеката инклузивног образовања, окосницу ове монографије чине важна питања која се тичу образовања ученика који имају тешкоће у развоју у одјељењима редовне основне школе. Рукопис је настао као резултат настојања ауторки да постојећа сазнања у овој области обогате и прошире додатним увидима, и на тај начин допринесу бољем разумијевању социјалног положаја ученика који имају тешкоће у развоју у групи вршњака.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherПодгорица : Завод за уџбенике и наставна средстваsr
dc.rightsopenAccesssr
dc.sourceВаспитање и образовањеsr
dc.subjectобразовањеsr
dc.subjectвршњачка прихваћеностsr
dc.subjectинклузивно образовањеsr
dc.titleПриказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовањуsr
dc.typereviewsr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage146
dc.citation.spage143
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/3174/bitstream_3174.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1019
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу