Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 10
„Аутизам... Шта то за мене значи?” / “Autism… What does it mean to me?”
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Udžbenik - stara tema pred izazovima savremenog doba
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2020)
Udžbenik, kao osnovno nastavno sredstvo iz kojeg se učenici generacijama
upoznaju najvažnije sadržaje različitih oblasti vaskolikog ljudskog znanja, veoma
je značajan predmet izučavanja nauka o obrazovanju. U izdanju ...
Дидактичко начело дигиталности. Допринос опште дидактике образовној настави с дигиталним медијима и њиховој теорији / The didactic principle of digitality. A contribution of general didactics to a ‘bildung’ supportive teaching with digital media and their theory
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2023)
Научну монографију „Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању”,
чије су ауторке Миља Вујачић и Рајка Ђевић, објавио је 2022. године Институт за педагошка истраживања (Београд). Монографија представља резултат
истраживања ...
Приказ научне монографије Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању
(Подгорица : Завод за уџбенике и наставна средства, 2023)
Монографија под називом Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању, ауторки Миље Вујачић и Рајке Ђевић, објављена је 2022. године, у издању Института за педагошка истраживања из Београда. Имајући у виду да је успостављање, ...
Приказ књиге “Вршњачка прихваћеност у инклузивном образовању” / Prikaz knjige “Vršnjačka prihvaćenost u inkluzivnom obrazovanju”
(Београд : Учитељски факултет, 2023)
Научна монографија Вршњачка прихваћеност у инклузивном
образовању настала је као резултат намере ауторки др Миље Вујачић и др Рајке Ђевић да обогате постојећу истраживачку грађу
о социјалној прихваћености ученика који ...
Review of the scientific monograph PEER ACCEPTANCE IN INCLUSIVE EDUCATION
(Stip, Republic of Macedonia: “Goce Delcev” University, Faculty of Educational Sciences, 2023)
The monograph, titled Peer acceptance in inclusive education by authors Milja Vujačić
and Rajka Đević, is aimed at considering important issues concerning the implementation of
inclusive education and represents a valuable ...
Implicitne teorije nastavnika o kreativnosti u obrazovanju
(Vršac : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače "Mihailo Palov", 2022)
Kreativnost u obrazovanju iz perspektive nastavnika je knjiga autorki dr Slavice
Maksić (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) i dr Jelene Pavlović
(Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet, Odeljenje za ...
Креативност у образовању из перспективе наставника / Kreativnost u obrazovanju iz perspektive nastavnika
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)
Књига Креативност у образовању из перспективе наставника објављена је 2022. године у издању Института за педагошка истраживања (Београд). Ауторке публикације су др Славица Максић (Институт за педагошка истраживања у Београду) ...
Налази истраживања ТИМСС 2019: један поглед на образовање у Србији / Nalazi istraživanja TIMSS 2019: jedan pogled na obrazovanje u Srbiji
(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2021)
Током последњих неколико деценија међународна истраживања (PIRLS, PISA, TIMSS, и сл.), која су базирана на стандардизованим тестовима знања, постају све важнија основа за креирање промена унутар различитих образовних ...