IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект

Thumbnail
2012
Uloga_slobodnih_aktivnosti_u_podsticanju_stvaralackog_rada_2012.pdf (682.0Kb)
Authors
Радишић, Јелена
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Слободне активности у школи, како основној, тако и средњој, представљају значајан сегмент васпитно-образовног процеса. Оне чине слободнији и флексибилнији оквир школског деловања којe омогућава лакше успостављање веза на релацији наставник– ученик (Martinĉević, 2010). У оквиру слободних активности наставницима се отвара могућност да њихове компетенције у пуној мери дођу до изражаја, а ученицима да развију и испоље интересовања за која није остављено довољно простора током редовне наставе. Уједно кроз овај вид активности школа проширује своју васпитно-образовну улогу и на слободно време својих ученика, које они „добровољно жртвују“ како би учествовали у додатним активностима које им се нуде. Богатство и квалитет активности које школа нуди, њихова прилагођеност развојним потребама и интересовањима ученика имају пресудни значај за укључивање ученика у активности и за развој њихових склоности, способности, интересовања, иницијативе и ства- ралаштва.
Keywords:
основна школа / средња школа / васпитнообразовни процес / когнитивни аспект / социјални аспект / primary school / High School / educational process / cognitive aspect / social aspect
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 411-430
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/770
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Радишић, Јелена
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/770
AB  - Слободне активности у школи, како основној, тако и средњој,
представљају значајан сегмент васпитно-образовног процеса.
Оне чине слободнији и флексибилнији оквир школског деловања
којe омогућава лакше успостављање веза на релацији наставник–
ученик (Martinĉević, 2010). У оквиру слободних активности
наставницима се отвара могућност да њихове компетенције у
пуној мери дођу до изражаја, а ученицима да развију и испоље
интересовања за која није остављено довољно простора током
редовне наставе. Уједно кроз овај вид активности школа
проширује своју васпитно-образовну улогу и на слободно време
својих ученика, које они „добровољно жртвују“ како би
учествовали у додатним активностима које им се нуде. Богатство
и квалитет активности које школа нуди, њихова прилагођеност
развојним потребама и интересовањима ученика имају пресудни
значај за укључивање ученика у активности и за развој њихових
склоности, способности, интересовања, иницијативе и ства-
ралаштва.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект
EP  - 430
IS  - 2
SP  - 411
ER  - 
@inbook{
author = "Радишић, Јелена",
year = "2012",
abstract = "Слободне активности у школи, како основној, тако и средњој,
представљају значајан сегмент васпитно-образовног процеса.
Оне чине слободнији и флексибилнији оквир школског деловања
којe омогућава лакше успостављање веза на релацији наставник–
ученик (Martinĉević, 2010). У оквиру слободних активности
наставницима се отвара могућност да њихове компетенције у
пуној мери дођу до изражаја, а ученицима да развију и испоље
интересовања за која није остављено довољно простора током
редовне наставе. Уједно кроз овај вид активности школа
проширује своју васпитно-образовну улогу и на слободно време
својих ученика, које они „добровољно жртвују“ како би
учествовали у додатним активностима које им се нуде. Богатство
и квалитет активности које школа нуди, њихова прилагођеност
развојним потребама и интересовањима ученика имају пресудни
значај за укључивање ученика у активности и за развој њихових
склоности, способности, интересовања, иницијативе и ства-
ралаштва.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект",
pages = "430-411",
number = "2"
}
Радишић, Ј.. (2012). Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 411-430.
Радишић Ј. Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):411-430..
Радишић, Јелена, "Улога слободних активности у подстицању стваралачког рада, иницијативе и сарадње – когнитивни и социјални аспект" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):411-430.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB