Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва,
иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи.
Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика
посматране су у оквиру садржаја појма даровитости, резултата
истраживања о карактеристикама њиховог социјалног развоја и
њихове потребе да креативно уче и да се креативно изражавају.
Ученици који су даровити у области социјалних односа чине
критичну групу која може да управља процесом покретања и
заједничког рада на креативном решавању задатака. Опредељење
да се посебним мерама подржи мањи број идентификованих
даровитих ученика, који ће касније постати креативни ствараоци,
критиковано је због хетерогености групе даровитих. Подржава се
подстицање и развој дара, талента и креативности свих ученика у
контексту најновијих тумачења способности. Даровити ученици
су они који имају изражену језичку, логичко-математичку,
просторну, музичку, физичко-кинестетичку, интерперсоналну
и/или интраперсоналну инте...лигенцију.
Кључне речи:
даровити ученици / социјални развој / креативно изражавање / gifted students / social development / creative expressionИзвор:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 365-388Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-179034)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Максић, Славица PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/768 AB - У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва, иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи. Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика посматране су у оквиру садржаја појма даровитости, резултата истраживања о карактеристикама њиховог социјалног развоја и њихове потребе да креативно уче и да се креативно изражавају. Ученици који су даровити у области социјалних односа чине критичну групу која може да управља процесом покретања и заједничког рада на креативном решавању задатака. Опредељење да се посебним мерама подржи мањи број идентификованих даровитих ученика, који ће касније постати креативни ствараоци, критиковано је због хетерогености групе даровитих. Подржава се подстицање и развој дара, талента и креативности свих ученика у контексту најновијих тумачења способности. Даровити ученици су они који имају изражену језичку, логичко-математичку, просторну, музичку, физичко-кинестетичку, интерперсоналну и/или интраперсоналну интелигенцију. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика EP - 388 IS - 2 SP - 365 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_768 ER -
@inbook{ author = "Максић, Славица", year = "2012", abstract = "У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва, иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи. Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика посматране су у оквиру садржаја појма даровитости, резултата истраживања о карактеристикама њиховог социјалног развоја и њихове потребе да креативно уче и да се креативно изражавају. Ученици који су даровити у области социјалних односа чине критичну групу која може да управља процесом покретања и заједничког рада на креативном решавању задатака. Опредељење да се посебним мерама подржи мањи број идентификованих даровитих ученика, који ће касније постати креативни ствараоци, критиковано је због хетерогености групе даровитих. Подржава се подстицање и развој дара, талента и креативности свих ученика у контексту најновијих тумачења способности. Даровити ученици су они који имају изражену језичку, логичко-математичку, просторну, музичку, физичко-кинестетичку, интерперсоналну и/или интраперсоналну интелигенцију.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика", pages = "388-365", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_768" }
Максић, С.. (2012). Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 365-388. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_768
Максић С. Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):365-388. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_768 .
Максић, Славица, "Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):365-388, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_768 .