IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика

Thumbnail
2012
Pristup_stvaralackom_radu_inicijativi_i_saradnji_kod_darovitih_ucenika_2012.pdf (753.9Kb)
Authors
Максић, Славица
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва, иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи. Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика посматране су у оквиру садржаја појма даровитости, резултата истраживања о карактеристикама њиховог социјалног развоја и њихове потребе да креативно уче и да се креативно изражавају. Ученици који су даровити у области социјалних односа чине критичну групу која може да управља процесом покретања и заједничког рада на креативном решавању задатака. Опредељење да се посебним мерама подржи мањи број идентификованих даровитих ученика, који ће касније постати креативни ствараоци, критиковано је због хетерогености групе даровитих. Подржава се подстицање и развој дара, талента и креативности свих ученика у контексту најновијих тумачења способности. Даровити ученици су они који имају изражену језичку, логичко-математичку, просторну, музичку, физичко-кинестетичку, интерперсоналну и/или интраперсоналну инте...лигенцију.

Keywords:
даровити ученици / социјални развој / креативно изражавање / gifted students / social development / creative expression
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 365-388
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/768
Collections
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Максић, Славица
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/768
AB  - У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва,
иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи.
Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика
посматране су у оквиру садржаја појма даровитости, резултата
истраживања о карактеристикама њиховог социјалног развоја и
њихове потребе да креативно уче и да се креативно изражавају.
Ученици који су даровити у области социјалних односа чине
критичну групу која може да управља процесом покретања и
заједничког рада на креативном решавању задатака. Опредељење
да се посебним мерама подржи мањи број идентификованих
даровитих ученика, који ће касније постати креативни ствараоци,
критиковано је због хетерогености групе даровитих. Подржава се
подстицање и развој дара, талента и креативности свих ученика у
контексту најновијих тумачења способности. Даровити ученици
су они који имају изражену језичку, логичко-математичку,
просторну, музичку, физичко-кинестетичку, интерперсоналну
и/или интраперсоналну интелигенцију.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика
EP  - 388
IS  - 2
SP  - 365
ER  - 
@inbook{
author = "Максић, Славица",
year = "2012",
abstract = "У раду се разматрају могућности за подстицање стваралаштва,
иницијативе и сарадње код даровитих ученика у основној школи.
Иницијативност и спремност на сарадњу даровитих ученика
посматране су у оквиру садржаја појма даровитости, резултата
истраживања о карактеристикама њиховог социјалног развоја и
њихове потребе да креативно уче и да се креативно изражавају.
Ученици који су даровити у области социјалних односа чине
критичну групу која може да управља процесом покретања и
заједничког рада на креативном решавању задатака. Опредељење
да се посебним мерама подржи мањи број идентификованих
даровитих ученика, који ће касније постати креативни ствараоци,
критиковано је због хетерогености групе даровитих. Подржава се
подстицање и развој дара, талента и креативности свих ученика у
контексту најновијих тумачења способности. Даровити ученици
су они који имају изражену језичку, логичко-математичку,
просторну, музичку, физичко-кинестетичку, интерперсоналну
и/или интраперсоналну интелигенцију.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика",
pages = "388-365",
number = "2"
}
Максић, С.. (2012). Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 365-388.
Максић С. Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):365-388..
Максић, Славица, "Приступ стваралачком раду, иницијативи и сарадњи код даровитих ученика" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):365-388.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB