Приказ основних података о документу
Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању
dc.contributor | Шефер, Јасмина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Лазаревић, Емилија | |
dc.date.accessioned | 2022-03-04T11:37:22Z | |
dc.date.available | 2022-03-04T11:37:22Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/767 | |
dc.description.abstract | Последњих деценија инклузивно образовање је у фокусу многих интердисциплинарних истраживања, законских регулатива и реформи образовних система, али и даље постоје бројне недоумице и тешкоће у теоријским разматрањима и практичној реализацији ове идеје. Иако је термин инклузија врло често употребљаван, посебно када се говори о образовним променама, у пракси је и даље недовољно разумевање основних димензија овог процеса. Инклузија се заснива на другачијем вредносном систему и на њему заснованој филозофији образовања, а под- разумева значајне промене у односу на програме рада, обра- зовање учитеља и наставника, методе рада, начин оцењивања, како би изашла у сусрет бројним различитостима, без обзира да ли потичу од сметњи или имају друго порекло. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | школа | sr |
dc.subject | инклузивно образовање | sr |
dc.subject | инклузија | sr |
dc.subject | деца са сметњама у развоју | sr |
dc.subject | school | sr |
dc.subject | inclusive education | sr |
dc.subject | inclusion | sr |
dc.subject | children with disabilities | sr |
dc.title | Приступ стваралачком раду, сарадњи и иницијативи код деце са сметњама у развоју у инклузивном образовању | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 363 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 329 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2332/bitstream_2332.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_767 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |