Приказ основних података о документу

dc.contributorШефер, Јасмина
dc.contributorРадишић, Јелена
dc.creatorВујачић, Миља
dc.date.accessioned2022-03-01T12:44:23Z
dc.date.available2022-03-01T12:44:23Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-86-7447-111-1
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/765
dc.description.abstractОва књига се бави и проблемима инклузије у контексту СИС приступа образовању. Дискутовано је о значају индивидуа- лизације/диференцијације у настави и ваннаставним активностима ученика (Миља Вујачић).sr
dc.description.abstractProblems of inclusion are also covered. Milja Vujičić was discussing the importance of individualization/differentiation of the curricular and extracurricular activitiessr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II деоsr
dc.subjectиндивидуализацијаsr
dc.subjectваспитањеsr
dc.subjectобразовањеsr
dc.subjectдетеsr
dc.subjectнаставаsr
dc.subjectindividualizationsr
dc.subjecteducationsr
dc.subjectchildsr
dc.subjectteachingsr
dc.subjectschoolingsr
dc.titleИндивидуализовани приступ ученику у наставиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage304
dc.citation.issue2
dc.citation.spage289
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2326/Individualizovani_pristup_uceniku_u_nastavi_2012.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_765
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу