Show simple item record

dc.contributorШефер, Јасмина
dc.contributorРадишић, Јелена
dc.creatorМирков, Снежана
dc.creatorПешић, Јелена
dc.date.accessioned2022-03-01T12:43:59Z
dc.date.available2022-03-01T12:43:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-86-7447-111-1
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/764
dc.description.abstractДијалог оријентисан на проблем и метакогнитивне активности посматран је из пер- спективе критичког мишљења које је, поред практиковања дивергентног мишљења, неопходно за заокруживање креативног процеса учења (Снежана Мирков и Јелена Пешић). Предвиђамо да ће дивергентно мишљење бити најважније у будућности и стога њему посвећујемо посебну пажњу. Ми смо свесни, међу- тим, а и теорија такође говори о томе да дивергентни процес треба да буде комбинован са критичким мишљењем, усмереним ка адекватном решењу, да би се дошло до креативних исхода.sr
dc.description.abstractProblem oriented dialogue and metacognitive activities were interpreted from the critical thinking perspective which is, next to divergent practice, important for the completion of the creative learning processes manifested in outcomes (Sneţana Mirkov and Jelena Pešić). Divergent thinking is a way of thinking which is predicted to be the most important in future and it supports our original idea to pay a special attention to this topic. However, we are aware, and the theory also supports, that the divergent process has to be combined with critical thinking oriented to the adequate solution in order to become a real creative action and provide a creative outcome.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II деоsr
dc.subjectкритичко мишљењеsr
dc.subjectстраралачки процесsr
dc.subjectсавремено образовањеsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectcritical thinkingsr
dc.subjectstraral processsr
dc.subjectmodern educationsr
dc.subjectstudentssr
dc.titleМетакогнитивни процеси у решавању проблема: критичко мишљење као део стваралачког процесаsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage288
dc.citation.issue2
dc.citation.spage267
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2325/bitstream_2325.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss195920908


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record