Show simple item record

dc.contributorШефер, Јасмина
dc.contributorРадишић, Јелена
dc.creatorКопас-Вукашиновић, Емина
dc.date.accessioned2022-02-24T12:20:00Z
dc.date.available2022-02-24T12:20:00Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-86-7447-111-1
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/763
dc.description.abstractУ трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини- цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо видети како игролике активности представљају почетак креа- тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је потребно створити богату и провокативну средину за игру предшколаца (Емина Копас Вукадиновић).sr
dc.description.abstractThe third section addresses teaching/learning methods used in class, which are critical for creative growth of children and youth in education process, their initiative and cooperative behaviour. The way of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first chapter by Emina Kopas- Vukadinović.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II деоsr
dc.subjectнаставне методеsr
dc.subjectдецаsr
dc.subjectшколеsr
dc.subjectшколска праксаsr
dc.subjectразвој креативностиsr
dc.subjectпредшколциsr
dc.subjectteaching methodssr
dc.subjectchildrensr
dc.subjectschoolssr
dc.subjectschool practicesr
dc.subjectcreativitysr
dc.subjectdevelopmentsr
dc.subjectpreschoolerssr
dc.titleПриступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрастуsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage157
dc.citation.issue2
dc.citation.spage139
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2313/Pristup_podsticanju_decje_inicijative_2012.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record