dc.contributor | Шефер, Јасмина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Копас-Вукашиновић, Емина | |
dc.date.accessioned | 2022-02-24T12:20:00Z | |
dc.date.available | 2022-02-24T12:20:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/763 | |
dc.description.abstract | У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо
видети како игролике активности представљају почетак креа-
тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је
потребно створити богату и провокативну средину за игру
предшколаца (Емина Копас Вукадиновић). | sr |
dc.description.abstract | The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour. The way
of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first
chapter by Emina Kopas- Vukadinović. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | наставне методе | sr |
dc.subject | деца | sr |
dc.subject | школе | sr |
dc.subject | школска пракса | sr |
dc.subject | развој креативности | sr |
dc.subject | предшколци | sr |
dc.subject | teaching methods | sr |
dc.subject | children | sr |
dc.subject | schools | sr |
dc.subject | school practice | sr |
dc.subject | creativity | sr |
dc.subject | development | sr |
dc.subject | preschoolers | sr |
dc.title | Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 157 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 139 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2313/Pristup_podsticanju_decje_inicijative_2012.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |