Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо
видети како игролике активности представљају почетак креа-
тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је
потребно створити богату и провокативну средину за игру
предшколаца (Емина Копас Вукадиновић).
The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour. The way
of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first
chapter by Emina Kopas- Vukadinović.
Кључне речи:
наставне методе / деца / школе / школска пракса / развој креативности / предшколци / teaching methods / children / schools / school practice / creativity / development / preschoolersИзвор:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 139-157Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Од подстицања иницијативе, сарадње и стваралаштва у образовању до нових улога и идентитета у друштву (RS-179034)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36
Колекције
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Копас-Вукашиновић, Емина PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/763 AB - У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини- цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо видети како игролике активности представљају почетак креа- тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је потребно створити богату и провокативну средину за игру предшколаца (Емина Копас Вукадиновић). AB - The third section addresses teaching/learning methods used in class, which are critical for creative growth of children and youth in education process, their initiative and cooperative behaviour. The way of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first chapter by Emina Kopas- Vukadinović. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту EP - 157 IS - 2 SP - 139 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763 ER -
@inbook{ author = "Копас-Вукашиновић, Емина", year = "2012", abstract = "У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини- цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо видети како игролике активности представљају почетак креа- тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је потребно створити богату и провокативну средину за игру предшколаца (Емина Копас Вукадиновић)., The third section addresses teaching/learning methods used in class, which are critical for creative growth of children and youth in education process, their initiative and cooperative behaviour. The way of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first chapter by Emina Kopas- Vukadinović.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту", pages = "157-139", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763" }
Копас-Вукашиновић, Е.. (2012). Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 139-157. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763
Копас-Вукашиновић Е. Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):139-157. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763 .
Копас-Вукашиновић, Емина, "Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):139-157, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763 .