Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо
видети како игролике активности представљају почетак креа-
тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је
потребно створити богату и провокативну средину за игру
предшколаца (Емина Копас Вукадиновић).
The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour. The way
of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first
chapter by Emina Kopas- Vukadinović.
Keywords:
наставне методе / деца / школе / школска пракса / развој креативности / предшколци / teaching methods / children / schools / school practice / creativity / development / preschoolersSource:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 139-157Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36
Collections
Institution/Community
IPITY - CHAP AU - Копас-Вукашиновић, Емина PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/763 AB - У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини- цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо видети како игролике активности представљају почетак креа- тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је потребно створити богату и провокативну средину за игру предшколаца (Емина Копас Вукадиновић). AB - The third section addresses teaching/learning methods used in class, which are critical for creative growth of children and youth in education process, their initiative and cooperative behaviour. The way of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first chapter by Emina Kopas- Vukadinović. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту EP - 157 IS - 2 SP - 139 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763 ER -
@inbook{ author = "Копас-Вукашиновић, Емина", year = "2012", abstract = "У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини- цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо видети како игролике активности представљају почетак креа- тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је потребно створити богату и провокативну средину за игру предшколаца (Емина Копас Вукадиновић)., The third section addresses teaching/learning methods used in class, which are critical for creative growth of children and youth in education process, their initiative and cooperative behaviour. The way of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first chapter by Emina Kopas- Vukadinović.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту", pages = "157-139", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763" }
Копас-Вукашиновић, Е.. (2012). Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 139-157. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763
Копас-Вукашиновић Е. Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):139-157. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763 .
Копас-Вукашиновић, Емина, "Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):139-157, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_763 .