IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту

Thumbnail
2012
Pristup_podsticanju_decje_inicijative_2012.pdf (693.0Kb)
Authors
Копас-Вукашиновић, Емина
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини- цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо видети како игролике активности представљају почетак креа- тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је потребно створити богату и провокативну средину за игру предшколаца (Емина Копас Вукадиновић).
The third section addresses teaching/learning methods used in class, which are critical for creative growth of children and youth in education process, their initiative and cooperative behaviour. The way of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first chapter by Emina Kopas- Vukadinović.
Keywords:
наставне методе / деца / школе / школска пракса / развој креативности / предшколци / teaching methods / children / schools / school practice / creativity / development / preschoolers
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 139-157
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/763
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Копас-Вукашиновић, Емина
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/763
AB  - У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо
видети како игролике активности представљају почетак креа-
тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је
потребно створити богату и провокативну средину за игру
предшколаца (Емина Копас Вукадиновић).
AB  - The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour. The way
of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first
chapter by Emina Kopas- Vukadinović.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту
EP  - 157
IS  - 2
SP  - 139
ER  - 
@inbook{
author = "Копас-Вукашиновић, Емина",
year = "2012",
abstract = "У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. У првом поглављу можемо
видети како игролике активности представљају почетак креа-
тивног и иницијативног понашања мале деце, због чега је
потребно створити богату и провокативну средину за игру
предшколаца (Емина Копас Вукадиновић)., The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour. The way
of enhancing CIC values in preschool age is discussed in the first
chapter by Emina Kopas- Vukadinović.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту",
pages = "157-139",
number = "2"
}
Копас-Вукашиновић, Е.. (2012). Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 139-157.
Копас-Вукашиновић Е. Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):139-157..
Копас-Вукашиновић, Емина, "Приступ подстицању дечје иницијативе, сарадње и стваралаштва на предшколском узрасту" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):139-157.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB